وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

در این مقاله قصد داریم که 7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30 را بررسی کنیم که هر کاربر حرفه ای و نیمه حرفه ای باید آنها را بداند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید و نظر خودتان را درباره این میکروفون کامنت کنید که آیا ارزش خرید دارد یا خیر.

1-  میکروفون شاتگان بی سیم کامیکا  COMICA CVM-VM30 در مقایسه با میکروفون شاتگان کامیکا  COMICA CVM-VM20 چه پیشرفتی دارد؟

پاسخ: مهم ترین ارتقاء در VM30، اضافه شدن ماژول بیسیم (قطعه فرستنده) است. با قابلیت انتقال سیگنال بی‌سیم در VM30، می‌توانید بدون وجود سیم بلند و دست و پاگیر، با آزادی حرکت بیشتر از میکروفن استفاده کنید. مثلا یک صدابردار می‌تواند گیرنده COMICA CVM-VM30 را به آمپلیفایر یا میکسر خود متصل کند و بدون نیاز به کابل و محدودیت در حرکت، سوژه را دنبال کنید.

 در جدول زیر بعضی از عملکردهای این دو میکروفون باهم مقایسه شده‌اند.

               شاتگان vm20 میکروفون شاتگان بیسیم vm30 1 7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30 شاتگان vm20 میکروفون شاتگان بیسیم vm30 2 7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

2- آیا می‌توان VM30 را با سایر میکروفون های بی سیم کامیکا استفاده کرد و چگونه می‌توانیم با VM30 همزمان از دو کانال استفاده کنیم؟

پاسخ: در میکروفون های بیسیم سری BoomX-D از یک فناوری انتقال بی سیم است که توسط کمپانی کامیکا توسعه یافته و این فناوری در VM30 نیز استفاده می‌شود. بنابراین می توان از میکروفون شاتگان VM30 با میکروفون های بی سیم سری BoomX-D و BoomX-D PRO استفاده کرد.

با استفاده از میکروفن VM30 و به دو روش زیر، می‌توانید همزمان از دو کانال استفاده کنید:

①: میکروفون شاتگان VM30  به همراه فرستنده و گیرنده BoomX-D یا گیرنده BoomX-D PRO

خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

②: دو عدد میکروفون شاتگان VM30 + گیرنده BoomX-D یا  گیرنده BoomX-D PRO

خرید میکروفون شاتگان بیسیم کامیکا CVM-VM30

3- چگونه حالت باسیم یا بی‌سیم در VM30 را تغییر دهیم؟

پاسخ: با توجه به نیاز خود و متناسب با شرایط می‌توانید بین حالت باسیم یا بی‌سیم در VM30 انتخاب کنید. این کار به دو روش زیر امکان پذیر است؛

اتصال سیمی: برای استفاده از حالت سیمی، کافیست میکروفون VM30 را مستقیما به دستگاه مورد نظرتان با استفاده از کابل مناسب (مثلاً کابل  TRS 3.5mm برای موبایل)  متصل کنید.

اتصال بی‌سیم: دکمه RF میکروفون را برای روشن/خاموش کردن حالت بی سیم فشار دهید. برای استفاده از حالت بی‌سیم، میکروفون VM30 را با منبع صدا (مثلاً دوربین، رکوردر یا تلفن همراه) جفت‌ کنید.

در حالت باسیم، چراغ نشانگر سبز است. در حالت بی سیم، چراغ نشانگر قبل از جفت شدن به رنگ آبی چشمک می‌زند و پس از جفت شدن به رنگ آبی روشن می شود.

vm30 میکروفون شاتگان بیسیم 4 7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

4- آیا روشن کردن حالت بی‌سیم در VM30 تأثیری بر اتصال باسیم دارد؟

پاسخ: روشن کردن حالت بی‌سیم بر اتصال باسیم تأثیری ندارد و می‌توانید بدون مشکل از هر دو حالت به صورت همزمان استفاده کنید.

vm30 میکروفون شاتگان بیسیم 7 7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

5- چطور می‌توانیم در حالت بی‌سیم وقتی دوربین را متصل می‌کنیم، نویز پس‌زمینه را کم کنیم؟

پاسخ: با کم کردن گین، میزان دریافت جزییات صدا کمتر می‌شود. مثلا اگر در محیط باز گزارش تهیه می‌کنید، با کم کردن گین یا با وجود فوم و خز بادگیر، میزان نویز دریافتی را کاهش می‌دهید. برای فضای آکوستیک و استودیویی که نویز محیطی وجود ندارد، می‌توانید گین (حساسیت) میکروفون را افزایش دهید. در حالت بی‌سیم وقتی گیرنده میکروفون VM30 را به دوربین متصل می‌کنید، توصیه می‌کنیم گین VM30 و صدای دوربین را در سطح پایین تری قرار دهید و گین صدا را از روی خود میکروفون شاتگان تنظیم کنید.

vm30 میکروفون شاتگان بیسیم 1 7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

6- چطور می‌توانیم دستگاه XLR را به خروجی متصل کنیم؟

پاسخ: باید یک مبدل 3.5 میلی‌متری XLR را برای اتصال به میکروفون یا گیرنده شاتگان تهیه کنند.

vm30 میکروفون شاتگان بیسیم 6 7 دلیل برای خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30

7- برای VM30 یک شارژر با توان چند وات مناسب است؟

پاسخ: تراشه داخلی VM30  به طور خودکار جریان شارژ را بدون هیچ محدودیتی تنظیم می‌کند.

برای مشاوره و خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM30 با شماره 09927111678 تماس بگیرید. شرکت بهین مدیا وارد کننده اصلی و نمایندگی کامیکا در ایران است که می‌توانید با خیال راحت میکروفون اورجینال مناسب شغلتان را خریداری کنید.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*