وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

بررسی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها و پادکسترها

معرفی کارت صدا Comica AD5

با توجه به محبوبیت کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، لایو و بازی‌ها، تقاضا برای کارت صدا نیز رو به افزایش است. کارت صدا وسیله ای است که میکروفن و دیگر تجهیزات صوتی شما را به کامپیوتر و موبایل متصل می‌کند. دلایل مختلفی وجود دارد که بهتر است بجای کارت صدای داخلی کامپیوتر از کارت صدای خارجی استفاده کنید. مثلا از نظر فنی، کارت صدای کامپیوتر کیفیت صدای محدودی دارد و ورودی و خروجی های آن برای ضبط پادکست و موسیقی کافی نیستند. با پیشرفت تکنولوژی، کارت‌ صدای خارجی وحرفه‌ای مثل کارت صدا comica ad5 با کیفیت بالاتر و قابلیت‌های پیشرفته‌تر، عملکرد بهتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها و آهنگسازها مناسب است و گزینه ایده آل برای استریم، لایو، تولید محتوا، پادکست و گیمینگ می‌باشد. این مدل دارای ویژگی‌های فراوانی است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کیفیت صدای کارت صدا Comica AD5

اگر موزیسین هستید و می‌خواهید یک آهنگ را با کارت صدا ضبط کنید؛ این مدل با نرخ نمونه‌برداری 48 کیلوهرتز و عمق بیت 24، می‌تواند صداها را با جزئیات و وضوح بالا ضبط کند. هر لحظه از آهنگ شما با دقت بالایی ضبط خواهد شد بطوری که احساساتی که در آهنگتان وجود دارد و هر نواخت ساز، به درستی ثبت خواهد شد.

تراشه کارت صدای داخلی AD5 دارای پردازنده‌ی سیگنال دیجیتال (DSP) است. این کارت صدا می‌تواند سیگنال صدای شما را تحت پردازش‌های مختلف قرار دهد و بطور همزمان افکت‌ها، فیلترها و تنظیمات دیگر را اعمال کند. بنابراین، می‌توانید ضبط صدایی با کیفیت بالا و با افکت‌ها و تنظیمات دلخواه خود داشته باشید. مثلاً می‌توانید افکت‌های ریورب، اکو، کمپرسور، اکولایزر و غیره را به صدا اضافه کنید.

کارت صدا comica ad5

با وجود چندین ورودی و خروجی، می‌توانید میکروفون‌ها و ابزارهای موسیقی را به کارت صدا متصل کنید. حتی اتصال به دستگاه‌های خروجی مانند اسپیکرها یا هدفون‌ها هم امکان پذیر است. این قابلیت ها در کارت صدا comica ad5 وجود دارند. فرض کنید که شما یک آهنگساز هستید و نیاز دارید تا صدای گیتار الکتریک خود را ضبط و ویرایش کنید. در این حالت، می‌توانید از کارت صدا Comica AD5 استفاده کنید. با اتصال گیتار الکتریک به ورودی کارت صدا، می‌توانید صدای گیتار را ضبط کرده و به کامپیوتر یا دستگاه ضبط متصل کنید. همچنین، با استفاده از خروجی کارت صدا، می‌توانید صدای ضبط شده را از طریق اسپیکرها یا هدفون‌ها پخش کنید و کیفیت صدا را بررسی کنید.

از آنجا که کارت صدا Comica AD5 دارای ورودی و خروجی‌های چندگانه است، بجز گیتار الکتریک می‌توانید از میکروفون‌های دیگر یا سایر ابزارهای موسیقی نیز استفاده کنید و صدای ضبط شده را با کیفیت بالا ویرایش کنید.

اتصال حالت آنالوگ و دیجیتال برای کامپیوتر و موبایل

-2 ورودی XLR برای گیتار،کیبورد، میکروفون (با فانتوم 48 ولت)

-جک 3.5 میلیمتری برای ورودی صدا از موبایل

-2 خروجی 1/4″ TRS L/R برای اتصال اسپیکر

-خروجی 3.5 میلیمتری استریو برای موبایل

-2 خروجی مانیتورینگ برای هدفون

-2 خروجی تایپ سی برای اتصال به کامپیوتر یا موبایل

دو حالت خروجی رکورد و استریم

-خروجی استریو  در حالت رکورد

-خروجی مونو در حالت استریم

معرفی کارت صدا comica ad5

انتخاب بین دو حالت ضبط و لایو (عملکرد قدرتمند)

در حالت استریو، صدای راست و چپ به طور مجزا ضبط و ذخیره می‌شوند و در فایل‌های صوتی دو کانال جداگانه تشکیل می‌شود. این ویژگی خروجی استریو است که با دسترسی به دو کانال جدا، می‌توانید روی هر کانال (چپ و راست) ویرایش انجام دهید. در حالت ضبط، AD5 صدای استریو را خروجی می‌دهد؛ به همین دلیل می‌توانید صدا را با اطمینان بیشتری ضبط کنید و در مرحله ویرایش، امکانات بیشتری را برای تنظیم صدا داشته باشید.

در حالت پخش زنده، AD5 صدای مونو را خروجی می‌دهد که با چندین پلتفرم زنده سازگاری آسانی داشته باشد.

                        09 معرفی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها 10 معرفی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها

دو حالت مانیتورینگ

در حالت Direct monitoring سینگال های صدا از پری امپ میکروفون بصورت مستقیم به هدفون و بدون تاخیر  شنیده می‌شوند. (یعنی به صورت فوری صداها را می‌شنوید)

در حالت  Input monitoring سینگال های صدا از میکروفون به نرم افزارهای آهنگ سازی منتقل می‌شوند و سپس از طریق هدفون و بصورت میکس شده شنیده می‌شوند.

کارت صدا comica linkflex ad5

دو رابط USB برای اتصال 3 دستگاه به کارت صدا comica ad5

فرض کنید دو رایانه و یک دستگاه تلفن همراه دارید و می‌خواهید همه آن‌ها را به طور همزمان به AD5 متصل کنید. با استفاده از دو رابط USB-C در AD5، می‌توانید هر سه دستگاه را به آن وصل کنید. به این ترتیب، می‌توانید پخش زنده را به طور همزمان در چندین پلتفرم انجام دهید و از عملکرد کارآمد و آسان آن لذت ببرید. برای مثال، می‌توانید رایانه اول را به ورودی 1 کارت صدا متصل کنید، رایانه دوم را به ورودی 2 و دستگاه تلفن همراه را به ورودی 3. با این تنظیمات، شما می‌توانید همزمان صداهایی که از رایانه اول، رایانه دوم و دستگاه تلفن همراه دریافت می‌کنید را ضبط کنید. با استفاده از خروجی‌های کارت صدا، می‌توانید صدای ضبط شده را از طریق اسپیکرها یا هدفون‌ها پخش کنید و به کیفیت صدا و میکس نهایی دسترسی داشته باشید.

06 معرفی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها

حالت Loop Back برای استریم و پادکست

در حالت لوپ بک می‌توانید صدا را از هر موبایل، مرورگر، نرم افزار، بازی یا تماس اینترنتی به نرم افزار آهنگ سازی وارد کنید. عملکرد Loopback در AD5 به شما اجازه می‌دهد صدا را از رایانه‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه ضبط کنید و آن را به پلتفرم‌های پخش و ضبط منتقل کنید.

05 معرفی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها

حالت Multi-FX، برای تولید محتوای خلاقانه

اگر در حال پخش موسیقی هستید با استفاده از اکولایزرهای مختلفی که در AD5 وجود دارد، می‌توانید تنظیمات دیپ، طبیعی و روشن را به صدا اضافه کنید. بعلاوه با انتخاب حالت های طنین مختلف از جمله اتاق، استیج و هال، می‌توانید برآیند صدا را به شکلی منحصر به فرد تغییر دهید. این ویژگی‌ها به شما اجازه می‌دهند تا صدا را با تنظیمات دلخواه خود تغییر داده و در هر سناریوی موسیقی، پادکست یا پخش زنده نظرهای خلاقانه‌تان را برآورده کنید.

04 معرفی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها

فعال کردن ویژگی های خاص فقط با لمس کردن صفحه

صفحه نمایش LCD با وضوح بالا در AD5 قابلیت نمایش میزان صدا را دارد. علاوه بر این، می‌توانید با لمس دکمه‌های موجود بر روی صفحه نمایش حالت‌های EQ و Reverb را حذف، بی صدا و به دلخواه خود تنظیم کنید. می‌توانید افکت‌های صوتی را حذف کنید یا تنظیمات مختلف را اعمال کنید تا بهترین صدا را بدست آورید.

03 معرفی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها

عمر باتری طولانی و پرتابل بودن

کارت صدا comica ad5 دارای باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است که به شما امکان استفاده تا 6 ساعت را می‌دهد که زمان قابل قبولی است. اما اگر به ضبط بیش از 6 ساعت نیاز داشتید و شارژ دستگاه در حال تمام شدن بود براحتی با شارژر تایپ سی که هرجایی وجود دارد، می‌توانید در حین استفاده  از  AD5 آن را شارژ کنید.

وجود باتری داخلی و وزن 470 گرم، این میکسر را قابل حمل می‌کند. پس می‌توانید بدون اینکه نگرانی در مورد باتری و شارژ آن داشته باشید،

این میکسر سبک را به هرجا ببرید.

                           01 معرفی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها 02 معرفی کارت صدا comica ad5 برای موزیسین ها

اگر به دنبال میکروفون های مقرون به صرفه هستید که صدای خوبی داشته و همه کاره باشند، حتما تنوع محصولات سایت ما را ببینید. شرکت بهین مدیا وارد کننده اصلی و نمایندگی کامیکا در ایران است که می‌توانید با خیال راحت میکروفون اورجینال مناسب شغلتان را خریداری کنید. البته می‌توانید با تماس با شماره 09927111678 از مشاوره تخصصی و رایگان بهین مدیا هم بهره مند شوید.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*