وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

راهنمای خرید بهترین میکروفون برای آیفون

راهنمای خرید بهترین میکروفون برای آیفون

در سال‌های اخیر، استفاده از آیفون برای تولیدمحتوای موبایلی به شدت افزایش یافته. با این حال، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های سازندگان محتوا، نداشتن صدای شفاف و باکیفیت است. آیفون‌ها برخلاف دوربین‌های باکیفیتشان، میکروفون داخلی با کیفیتی برای ضبط صدای حرفه‌ای ندارند. از این رو تولیدکنندگان محتوای موبایلی از میکروفون خارجی استفاده می‌کنند. البته میکروفون‌های مخصوص آیفون در سایزها و برندهای مختلفی در بازار موجود می‌باشند که انتخاب بهترین میکروفون برای آیفون را سخت می‌کنند. مثلا یک میکروفون یقه ای کوچک مناسب افرادی است که نمی‌خواهند میکروفون خیلی به چشم بیاید. از طرفی یک میکروفون خازنی که اندازه بزرگ‌تری دارد برای ضبط آواز مناسب است.

اگر برای تولید محتوا با آیفون خود به صدای باکیفیت نیاز دارید اما نمی‌دانید کدام میکروفون را انتخاب کنید، این مقاله برای شماست. در ادامه به معرفی چند میکروفون برای آیفون می‌پردازیم که بدون نیاز به نرم افزار می‌توانید صدای باکیفیت رکورد کنید.

1- بهترین میکروفون بیسیم برای آیفون

میکروفون بیسیم آیفونی

میکروفون آیفونی COMICA Vimo S-MI برای تولید محتوا

Vimo S-MI یک میکروفن با کیفیت صدای عالی و تکنولوژی کاهش نویز است که از دو فرستنده و یک گیرنده تشکیل شده که داخل باکس شارژ قرار می‌گیرند. میکروفن بی سیم کامیکا COMICA Vimo S-MI قابلیت صدابرداری همزمان از دو نفر را فراهم کرده که برای خبرنگاری و تولید محتوا کاربردی است. قابل ذکر است که این مدل بدون نیاز به کارت صدا تا 15 ساعت مداوم شارژدهی دارد و صدا رکورد می‌کند.

میکروفون بی سیم BoomX-D MI1

همانطور که می‌دانید از آیفون 7 به بعد جک 3.5 میلیمتری را حذف کرد و تنها پورت لایتنینگ را  به کار گرفت. میکروفن BoomX-D MI1 با یک فرستنده و یک گیرنده مستقیما به پورت لایتنینگ گوشی شما وصل می‌شود. فرستنده این مدل به یک میکروفون تمام جهتی مجهز شده و ورودی 3.5 میلی‌متری نیز برای اتصال میکروفون یقه‌ای دارد. برای اطمینان از کیفیت صدای در حال ضبط، می‌توانید با اتصال هدفون به گیرنده، صدا را مانیتور کنید. ست میکروفون بی سیم کامیکا Comica BoomX-D MI1 نیازی تنظیمات خاصی ندارد و تنها با روشن کردن و اتصال گیرنده به آیفون آماده استفاده است.

2- بهترین میکروفون استودیویی برای آیفون

میکروفون اقتصادی COMICA STA-U1

یک میکروفون رومیزی برای پادکست و ساز و آواز، که بدون نیاز به کارت صدا کار می‌کند. اگر بخواهید هنگام رکورد، صدای خودتان را همزمان بشنوید، کارت صدای داخلی این میکروفون به شما امکان می‌دهد با اتصال هدفون، صدایتان را مانیتور کنید. همچنین دارای یک پاپ فیلتر داخلی است که به شما امکان می‌دهد صدایی شفاف و بدون نویز رکورد کنید. ناگفته نماند این میکروفون یکی از زیباترین میکروفون‌ها برای گیم و استریم است. گیمرها همیشه دوست دارند ماوس و کیبورد با میکروفونشان تمی یکدست داشته باشد. STA-U1 با ظاهر جذاب و نشانگر رنگی RGB، بهترین انتخاب برای گیمرها است و به هر میز کاری زیبایی می‌بخشد.

میکروفون USB کامیکا STA-U1 برای آیفون

میکروفون USB استودیوی COMICA STA-U2D

یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین میکروفون برای آیفون برای پادکست، میکروفونی است که صدا را از روبروی خود دریافت می‌کند و نسبت به صداهای اطراف، حساسیت کمتری دارد. میکروفون USB کامیکا STA-U2D از فناوری پیشرفته نویزگیر هوشمند برخوردار است و براحتی نویز محیط را حذف می‌کند. این میکروفون با نور RGB شش حالته طراحی شده  و برای پادکست، 3 افکت صوتی جذاب دارد که به صدای شما جذابیت بیشتری می‌دهد.

نحوه اتصال میکروفون USB به آیفون

برای اتصال میکروفون STA-U1 یا STA-U2D به آیفون می‌توانید از کابل تبدیل USB به لایتنینگ کامیکا COMICA CVM-USBA-LN استفاده کنید. این کابل با تمام میکروفون های USB سازگار است.

3- بهترین میکروفون یقه ای برای آیفون

میکروفون یقه ای کامیکا SIG.LAV V05 یکی از محبوب‌ترین میکروفون‌های یقه‌ای است که برای تولید محتوا با بودجه نسبتا اقتصادی، بهترین گزینه است. میکروفون V05 با تمام موبایل‌هایی که دارای ورودی هدفون هستند سازگار است و با یک تبدیل ساده به آیفون می‌خورد. اگر برای ASMR و موکبانگ نیاز دارید که جزئیات صدا را به خوبی رکورد کنید می‌توانید از قابلیت گین کنترل این میکروفون استفاده کنید و همچنین با اتصال هدفون به میکروفون، کیفیت صدای در حال ضبط را چک کنید.

خرید بهترین میکروفون برای آیفون

4- بهترین میکروفون شاتگان برای آیفون

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 MI

میکروفون شاتگان کامیکا Comica CVM-VS09 MI یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که برای ضبط صدا و پادکست، به میکروفون جیبی نیاز دارند. امروزه که استفاده از موبایل برای تولید محتوا بیشتر شده، میکروفون‌هایی به بازار عرضه شده که با گوشی موبایلی که جک هندفری از آن‌ حذف شده سازگار باشند. همچنین روی میکروفن یک دکمه تعبیه شده تا در هر زمان که لازم بود صدا را قطع کنید. به دلیل قابلیت چرخش 180 درجه در این مدل می‌توانید میکروفون را به سمتی که می‌خواهید تنظیم کنید تا صدای اطراف را ضبط نکند. این قابلیت در زمان استفاده از آیفون بر روی سه پایه یا گیمبال بسیار کارامدتر است.

جمع بندی

تولید محتوای اینترنتی اعم از کلیپ های ویدیوئی و پادکست‌ها آن‌قدر رو به پیشرفت است که تولیدکنندگان محتوای موبایلی با آیفون موظفند کارِ با کیفیت انجام دهند. چرا که مخاطبین حاضر نیستند وقتشان را هر چند اندک به ویدئوهای بی‌کیفیت اختصاص دهند. لازمه تولید کار تمیز و باکیفیت، ابزار درست و حرفه ای است. یکی از این ابزارها میکروفون است. در این مطلب سعی کردیم در کنار ارائه نکاتی درباره خرید بهترین میکروفون برای آیفون، تعدادی از بهترین میکروفون‌های موجود در بازار را معرفی کنیم. می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و صداهای خود را با کیفیت فوق‌العاده و بی‌نظیر ضبط کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر هم دارید بهین مدیا با تیم تخصصی و مشاوره رایگانی که دارد در اولین فرصت و سریعترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می‎‌دهد.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*