وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

پرسش های متدوال

1-پرسش های کلی

  • امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد؟
    متاسفانه امکان لغو و یا تغییر سفارش توسط خریدار ممکن نیست، برای انجام این کار می توانید با همکاران ما در بخش فروش (09927111678) تماس حاصل فرمایید.
  • آیا امکان ثبت سفارش به صورت غیر آنلاین وجود دارد؟
    خیر، برای خرید کالاهای موجود، ثبتنام در سایت و پرداخت آنلاین ضروری می باشد.
  • آیا خرید کالاهایی که در انبار موجود نیست امکان پذیر است؟
    بله، می توایند کالاهایی که هم اکنون در سایت موجود نیست را پیش خرید کنید.
  • چطور از اصالت کالاهای موجود در سایت اطمینان داشته باشم؟
    تمامی کالاهای موجود در سایت بهین مدیا به صورت رسمی و از مبادی رسمی وارد کشور شده اند.
  • آیا خرید از بهین مدیا امن است؟
    بله، سایت ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می باشد و این نماد تضمین می کند که کسب و کار سایت ما کاملا قانونی است.
  • چطور در سایت بهین مدیا ثبت سفارش انجام بدهم؟
    برای ثبت سفارش و خرید اینترنتی از سایت "بهین مدیا" لازم است که محصولی که قصد خرید دارید را به سبد خرید اضافه کنید و در صورتی که قبلا در سایت ثبتنام نکرده اید، اقدام به ثبت نام نموده و سپس خرید خود را نهایی کنید..
  • آیا برای ثبت سفارش، داشتن حساب کاربری الزامی است؟
    بله، تکمیل اطلاعات حساب، مانند شماره تلفن، ایمیل، آدرس و... برای خرید اینترنتی از وبسایت بهین مدیا ضروری است.

2-پرداخت مبلغ سفارش

  • آیا برای پرداخت سفارش امکان کارت به کارت وجود دارد؟

    در حال حاضر تنها از طریق درگاه بانکی متصل به سایت می توانید نسبت به پرداخت سفارش اقدام فرمایید.

  • آیا درگاه پرداخت آنلاین سایت بهین مدیا امن است؟
    با تلاش های صورت گرفته، درگاه پرداخت آنلاین وبسایت بهین مدیا با داشتن پروتکل Https یک درگاه ایمن و مطمئن است تا مشتریان خرید مطمئنی را تجربه کنند. توجه داشته باشید، برای حفظ اطلاعات پرداختی خود حتما از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
  • در صورتی که پرداخت ناموفق شد، چه کاری باید کرد؟
    اگر پرداخت شما ناموفق شود، به صفحه ثبت سفارش محصول باز خواهید گشت و در صورتی که از موجودی حساب شما کسر شود، طی 72 ساعت به علت قرار گرفتن وجه در حساب میانی بانک، مبلغ پرداختی توسط بانک به حساب شما عودت داده خواهد شد.
  • برای پرداخت مبلغ سفارش از کدام کارت های بانکی می توان استفاده کرد؟
    از تمامی کارت های متصل به سیستم شتاب می توانید مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید.
  • چگونه مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟
    شما می توانید از هر کدام از کارت های بانکی و از طریق درگاه اینترنتی متصل به سایت، مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید.

3-ارسال سفارشات

  • چگونه از مراحل خرید اطلاع پیدا کنم؟

    در هر یک از مراحل سفارش و پرداخت، از طریق ایمیل به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

  • نحوه ارسال سفارش به چه صورت می باشد؟
    سفارشات تهران از طریق پیک و سفارشات شهرستان از طریق پست انجام می شود.
  • بعد از نهایی شدن سفارش، چقدر طول می کشد تا کالا به دست مشتری برسد؟

    مشتریان ساکن تهران می توانند بعد از نهایی شدن پرداخت، کالای خریداری شده را در همان روز کاری، دریافت نمایند. بدیهی است که تعدد سفارشات، در مدت زمان تحویل کالا اثر می گذارد.

    سفارشات شهرستان ها از طریق پست ارسال می شود و ظرف مدت 72 ساعت کاری، تحویل داده خواهند شد.

  • پس از ثبت سفارش و نهایی کردن پرداخت، چه اتفاقی می افتد؟

    در صورتی که مبلغ سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایید، تاییدیه ثبت سفارش برای ایمیل شما ارسال می شود و سفارش شما در اسرع وقت ارسال می گردد.

4-خدمات پس از فروش

  • گارانتی بهین مدیا شامل چه مواردی است؟
    1. شرایط گارانتی  ۱2 ماهه
    • ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن جعبه دستگاه مقدور خواهد بود.
    • کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
    • هزینه ارسال و یا دریافت دستگاه به مراکز خدمات پس از فروش بر عهده خریدار می باشد.
    • عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات نرم افزاری موبایلی (مانند موبایل های شیاومی و هواوی و...) ارتباطی با شرکت بهین مدیا ندارد.
    • استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
    • هر گونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد.
    •  وسایل جانبی شامل کیف، کابل، خز بادگیر، فوم شامل گارانتی نمی‌باشند.
    • درصورتیکه محرز گردد که یک مدل خاص از یک کالا دارای ایراد فراگیر می‌باشد، کلیه خریداران آن کالا به مراکز خدمات پس از فروش شرکت بهین مدیا فراخوان شده و به صورت رایگان مشکل آنها برطرف خواهد شد. درصورتیکه مشکل سخت‌افزاری باشد، حضور خریداران در مرکز خدمات پس از فروش الزامی است، هر چند امکان ارسال دستگاه نیز وجود دارد. اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد مشکل فراگیر، از طریق وب‌سایت، کانال‌های فعال بهین مدیا در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و …)، نمایندگان فروش انجام خواهد شد.

    2. شرایط تعویض:

    • دستگاه معیوب در طی دوره گارانتی در صورت غیر قابل تعمیر بودن، تعویض خواهد شد. (تشخیص غیر قابل تعمیر بودن بر عهده کارشناس فنی بهین مدیا می‌باشد)
    • درصورتیکه امکان تعویض دستگاه میسر نباشد، مدل دیگری با احتساب اختلاف قیمت روز، ارائه خواهد شد.

    3. شرایط ابطال گارانتی:

      • پایان مدت گارانتی
      • مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب‌های گارانتی و جعبه دستگاه
      • بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز
      • هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شاملِ:
        • آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
      • ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی می‌شود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود، لذا معیار قبول و یا رد گارانتی، نظر کارشناس فنی شرکت بهین مدیا می باشد.
  • آیا کالای خریداری شده شامل گارانتی می باشد ؟
    بله، بهین مدیا برای اطمینان خریداران عزیز، بر روی تمامی کالاهای موجود در سایت، گارانتی تعویض یکساله در نظر گرفته است.
  • خدمات پس از فروش

    بهین مدیا برای تمامی سفارشات، اعم از سفارشات تهران و شهرستان، مدت سه روز فرصت تست از زمان تحویل کالا توسط خریدار، جهت اطمینان از صحت کارکرد کالای خریداری شده را در نظر گرفته است. در صورتی که در این مدت هرگونه نقص فنی در کالا مشاهده شود، خریدار می تواند پس از تماس با واحد فروش، در صورت موجود بودن کالا، کالای مرجوعی را دقیقا با همان مدل خریداری شده تعویض نماید.

    در غیر این صورت، وجه پرداختی عودت خواهد یافت. بنابراین چنانچه کالا در سایت موجود باشد، وجه مرجوع نخواهد شد.

    در صورتی که مشخصات فنی کالای خریداری شده ، با جدول مشخصات فنی در سایت مغایرت داشته باشد، خریدار می تواند در مدت زمان تست سه روزه، نسبت به مرجوع ساختن و تعویض با مدل مشابه اقدام فرمایند.

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*