وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
ضمن تبریک سال نو. به دلیل حجم بالای مرسولات، ارسال سفارشات خارج از تهران، بعد از تعطیلات نوروز انجام می‌گیرد.

سیاست حریم خصوصی

بهین مدیا، به عنوان مرجع تخصصی تجهیزات صدابرداری و لوازم استودیویی و آلات موسیقی، رسالت خود میداند تا در کنار حفظ حریم خصوصی مشتریان، به آن ها خدمات مناسب ارائه دهد. توجه داشته باشید که اطلاعاتی که در اختیار بهین مدیا قرار می دهید، همواره در راستای ایجاد ارتباط و مکاتبه با شما، نزد ما کاملا محفوظ هستند و بهین مدیا تمامی قوانین تجارت الکترونیک را رعایت می نماید.

برای اطمینال از امکانات سایت و خرید امن، لطفا مطالب زیر را مطالعه بفرمایید:

سایت بهین مدیا همانند سایر فروشگاه های آنلاین، برای اینکه کامپیوتر شما را به عنوان یک کاربر مشخص به سرور ها معرفی کند، از کوکی هایی که بر روی سیستم عامل شما مینشیند استفاده می کند. اطلاعات شما برای ایجاد حساب کاربری و ارسال سفارش، نظیر نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس و ایمیل، داده هایی هستند که ما برای ارسال محصولات و پردازش اطلاعات، از آنها استفاده می کنیم و این اطمینان را می دهیم که حداکثر تلاشمان را برای حفاظت از اطلاعات شما به کار بگیریم.

بهین مدیا هیچ یک از اطلاعات محرمانه شما شامل نام کاربری و رمز عبور (که برای ورود به سایت ضروری هستند) را به گروه و یا سازمانی واگذار نمی کند، بنابراین حفظ و نگهداری آنها به عهده کاربر می باشد.

توجه داشته باشد که وقتی بر روی لینک های خارجی که در سایت وجود دارد کلیک کنید و وارد سایت های مربوطه شوید، اطلاعاتی از شما به دست می آید، در این صورت بهین مدیا هیچ گونه کنترلی به آن اطلاعات ندارد و در قبال آنها پاسخگو نیست.

پیشنهادات و خبرنامه هایی که برای شما از طریق ایمیل ارسال می شود، نشاندهنده است که در هنگام ثبتنام، به صورت ضمنی از این موضوع اطلاع دارید و آن را پذیرفته اید. بهین مدیا تمامی تلاش خود را در حفظ حریم خصوصی مشتریان خود به کار می گیرد و برای تجربه خرید امن، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

ممکن است بهین مدیا برای بهبود در خدمات خود، سیاست های کاری خود را تغییر دهد، بنابراین پیشنهاد می کنیم برای اطمینان، این صفحه را مجددا مطالعه بفرمایید تا از تغییرات احتمالی سیاست های سایت آگاه باشید. در صورتی که در ارتباط با حریم خصوصی سوالی داشتید می توانید آن را با ما در میان بگذارید.