وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

معرفی میکروفون رود وایرلس می

معرفی میکروفون رود وایرلس می

میکروفون رود وایرلس می

میکروفون رود وایرلس می، مشابه مدل‌های قبلی خود مانند Wireless GO  و Wireless GO II است با قابلیت ضبط صدای دونفر و برد افزایش یافته. این مدل درواقع یک بروزرسانی برای میکروفون مشهور Rode Wireless GO است که از سیستم عامل‌های اندروید، ios و ویندوز پشتیبانی می‌کند.

میکروفون بی سیم Wireless ME با کیفیت ساخت خوب برای تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها، ساخت فیلم و خبرنگاران، گزینه‌ای مناسب است. دکمه ایبرای تنظیم ولوم صدا روی این دستگاه وجود ندارد و با فشردن یک دکمه، دستگاه روشن می‌شود.. برای اطلاعات بیشتر درباره این میکروفون، ادامه مقاله را از دست ندهید.

کاربری میکروفون بی سیم رود Wireless ME

میکروفون RODE Wireless ME در سال ۲۰۲۳ توسط شرکت رود رونمایی شد. از آنجایی که این میکروفون به صورت بی‌ سیم طراحی شده، براحتی می‌توانید آن را به یقه خود متصل کرده و از آن در سمینارها و مصاحبه‌ها استفاده کنید. این میکروفون وزن کمی دارد به همین دلیل قابل حمل است. میکروفن رود وایرلس می دارای میکروفون های تعبیه شده در فرستنده و گیرنده است و به شما امکان می دهد صدا را از جلو و پشت دوربین ضبط کنید.

مشخصات گیرنده

Rode Wireless ME از دو قسمت فرستنده و گیرنده تشکیل شده. ابعاد گیرنده  45 در 44 بوده و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به فرستنده دارد. همچنین گیرنده میکروفون یک پورت خروجی صدا دارد.

مشخصات فرستنده

فرستنده با نام TX مشخص شده و دارای وزن 32 گرم و ابعاد 45 در 44 میلی‌متر است. رنگ مشکی داشته و یک میکروفون داخلی دارد. میکروفون داخلی موجود بر روی فرستنده می‌تواند در محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20Khz صدابرداری کند. چراغ‌های ال ای دی وضعیت شارژر و اتصال گیرنده را نشان می‌دهند. روی فرستنده یک جک 3.5 میلی‌متری وجود دارد که می‌توانید میکروفون را به آن متصل کنید.

اتصال میکروفن rode وایرلس می

میکروفون Wireless ME به انواع دستگاه‌های صوتی و تصویری نظیر رکوردرهای صدا، میکسر تصاویر، کارت کپچر، موبایل، دوربین، و تبلت متصل می‌شود. تمام کابل ها و لوازم جانبی مورد نیاز  در پک این میکروفن وجود دارد و نیازی به تهیه تجهیزات دیگر ندارید.

-برای اتصال به دوربین از کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS استفاده کنید.

-کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS برای استفاده با تلفن‌های هوشمند و موبایل‌های دارای جک هدفون است.

-از کابل USB-C به USB-C برای اتصال گیرنده به تلفن های Android و تلفن همراه مجهز به پورت USB-C استفاده کنید.

-یک رابط USB-C به لایتنینگ برای استفاده با دستگاه‌های Apple مجهز به لایتنینگ ارائه شده است.

رود وایرلس می

باتری

در این میکروفون باتری لیتیومی تعبیه شده است. با یک بار شارژ کامل می‌توانید تا هفت ساعت بطور مداوم از آن استفاده کنید. با استفاده از پورت usb c می‌توانید فرستنده و گیرنده را شارژ کنید. برای شارژ فرستنده و گیرنده کافی‌ است کابل usb را به آداپتور وصل کنید.

قابلیت جدید میکروفون رود وایرلس می

میکروفون Rode Wireless ME دارای فناوری GainAssist است تا ضبط صدای شفاف را آسانتر کند. این فناوری از الگوریتم‌های هوشمندی در پردازشگر صوتی استفاده می‌کند که به‌طور خودکار سطوح صدای کاربر را کنترل می‌کند تا مطمئن شود که کاملاً متعادل است و از قطع شدن صدای شما جلوگیری می‌کند. یک نمایشگر پرنور LCD نیز در این میکروفون اطلاعات مورد نیاز را نشان می دهد. البته در صورت نیاز به تنظیمات بیشتر، می توان از نرم افزار مخصوص این میکروفون استفاده کرد.

نرم افزار میکروفون rode وایرلس می

افزار رود کپچر معرفی میکروفون رود وایرلس می افزار رود سنترال معرفی میکروفون رود وایرلس می

RØDE Capture

RØDE Capture یک برنامه ویدیویی iOS  است که شرکت Rode نرم افزار Rode Capture را معرفی کرده است، RØDE Capture کاملاً با میکروفون‌های داخلی Wireless ME جفت می‌شود و آن‌ها را به ترکیبی عالی برای ایجاد محتوا در تیکتاک، اینستاگرام، مصاحبه‌های نشسته یا پادکست تبدیل می‌کند.

رود وایرلس گو

RØDE Central

یک برنامه دسکتاپ و موبایل با کاربری آسان و دانلود رایگان است.

پک میکروفن رود وایرلس می

اقلام همراه این محصول شامل چهار کابل برای اتصال به تلفن، تبلت، دوربین، کامپیوتر و دو خز میکروفن برای ضبط در فضای باز است. همچنین یک کیسه  پارچه ای برای حمل میکروفون بی سیم وجود دارد.

میکروفن رود وایرلس می

قیمت میکروفون rode  وایرلس می

این میکروفون بی‌سیم در حال حاضر با قیمت 149.00 دلار در دسترس است و به فروش می‌رسد.

اگر به دنبال میکروفون مقرون به صرفه برای تولید محتوا هستید که در شرایط شلوغ و پر از نویز، کیفیت صدای حرفه ای بشما بدهد، میکروفن بی سیم کامیکا COMICA Vimo C1 را پیشنهاد می‌کنیم. نویز کنسلینگ میکروفون یک تکنولوژی قدرتمند است که برای کاهش نویز و سر و صداهای مزاحم در ضبط صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود میکروفون داخلی در این دستگاه و دکمه نویزکنسلینگ، Vimo C1 صدای باکیفیتی بشما می‌دهد. با این دکمه دیگر نیاز نیست وقت بگذارید و با نرم افزار صداهای اضافی را حذف کنید.

اگر امکان مانیتور کردن صدا در هنگام ضبط را نداشته باشید، مجبور می‌شوید مجددا عمل رکورد کردن را تکرار کنید که این کار زمان و انرژی زیادی از شما می‌گیرد. ویژگی منحصر به فرد دیگر میکروفن کامیکا Vimo C1، امکان مانیتورینگ همزمان با شارژ دستگاه است! با اتصال هدفون به میکروفن می‌توانید کیفیت صدای در حال ضبط را بررسی کنید و مشکلات آن را در همان زمان متوجه شوید.

سخن نهایی

دراین مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کامل و مفیدی درباره میکروفون رود وایرلس می به شما بدهیم. شما برای انجام چه پروژه‌ای به دنبال خرید میکروفون رود هستید؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از این میکروفون را داشته اید؟

راهنما و پاسخگوی سوالات شما در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*