وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

نحوه اتصال میکروفون usb به آیفون

نحوه اتصال میکروفون usb به آیفون

نحوه اتصال میکروفون usb به آیفون

اگر نمی دانید میکروفون یواس‌بی را چگونه به آیفون خود وصل کنید، این مقاله برای شماست. امروزه تولید محتوای ویدئویی دربین مردم بسیار رواج پیدا کرده. تا چند سال پیش، تولیدکنندگان محتوا چاره‌ای جز خرج میلیون‌ها تومان برای خرید دوربین و تجهیزات آن نداشتند، اما اکنون موبایلتان می‌تواند به شما در تولید محتواها کمک شایانی کند. گوشی‌های هوشمند پیشرفت‌های زیادی داشتند که حتی می‌توانند با برخی دوربین‌های امروزی رقابت کنند. مثلا تولید محتوا با آیفون 14 تصویر بسیار باکیفیتی را ارائه می‌دهد؛ اما صدا و تصویر هردو باید باکیفیت باشند. میکروفون داخلی گوشی برای کاربران آیفون خروجی حرفه‌ای ندارد. خبر خوب اینکه می‌توانید با اتصال میکروفون USB به آیفون، کیفیت ضبط‌های خود را به طرز چشمگیری بالا ببرید. میکروفون‌های USB با آیفون‌ها جفت می‌شوند و شروع ضبط فقط چند مرحله ساده طول می‌کشد. برای ضبط و تنظیم آن تنها به یک آداپتور و چند کابل نیاز دارید.

چرا میکروفون USB؟

قطعا وقتی می‌خواهید تولید محتوا کنید دوست دارید بودجه‌تان را مدیریت کنید و تجهیزات باکیفیتی تهیه کنید. ممکن است بودجه کافی برای تجهیزات حرفه ای نداشته باشید یا در مرحله شروع بوده و انتخاب تجهیزات حرفه‌ای برایتان سخت باشد. یکی از نگرانی‌های شما احتمالا پرداخت هزینه جدا بابت خرید کارت صدای میکروفون است. خوشبختانه یک میکروفون استودیویی با اتصال USB شما را از خرید کارت صدا بی‌نیاز می‌کند زیرا کارت صدای داخلی دارد.

اگر با موبایل تولید محتوا می‌کنید جالب است بدانید گوشی‌های آیفون تقریبا چهار میکروفون را درون بدنه خود جای داده‌اند. آیا می‌دانید چه تعدادی از این میکروفون ها برای ضبط موسیقی با کیفیت بالا طراحی شده اند؟ می‌توانیم بگوییم که هیچ کدام از آن‌ها برای ضبط موسیقی با کیفیت بالا طراحی نشده‌اند.  هر میکروفون USB نسبت به میکروفون داخلی موبایل یا تبلت شما یک پیشرفت بزرگ در کیفیت صدا محسوب می شود. جفت کردن یک موبایل آیفون با میکروفون USB، ضبط صدای باکیفیت را برای پادکست و ASMR فراهم می‌کند. جفت کردن دستگاه شما با میکروفون USB باکیفیت مانند میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U2D ، آن را به یک مجموعه ضبط و ویرایش موسیقی همه کاره تبدیل می‌کند.

تبدیل USB به لایتنینگ کامیکا COMICA CVM USBA LN نحوه اتصال میکروفون usb به آیفون

چگونه یک میکروفون USB را به آیفون خود وصل کنیم؟

برای اتصال میکروفون usb به آیفون، مراحل زیر را مطالعه کنید:

-کابل رابط داخل پک میکروفون:

میکروفون های usb عموما خروجی تایپ سی و usb دارند. برای اتصال آنها به آیفون باید از کابل تبدیل USB به لایتنینگ کامیکا COMICA CVM-USBA-LN استفاده کنید.

-تنظیمات آیفون:

GarageBand یا برنامه ضبط مورد نظر خود را باز کنید تا میکروفون را تشخیص دهد. کانکتور لایتنینگ آداپتور را به آیفون خود وصل کنید. در تنظیمات گوشی به بخش صدا و هشدارها بروید. گزینه ورودی صدا را پیدا کنید و آن را روی میکروفون USB خارجی تنظیم کنید.

-آزمایش:

ابتدا بررسی کنید که میکروفون USB به جای میکروفون داخلی در حال استفاده باشد؛ حالا می‌توانید میکروفون خود را تست کنید و صدای خود را ضبط کنید.

اگر برای اتصال میکروفون به آیفون به مشکل خوردید، مقاله زیر را حتما مطالعه کنید:

راه حل مشکل اتصال میکروفون به آیفون

معرفی نرم افزار GarageBand

درگوشی‌های آیفون همیشه تعدادی برنامه به صورت پیشفرض نصب هستند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این نرم‌افزارها GarageBand است که علاقه‌مندان به موسیقی و پادکست می‌توانند از آن استفاده کنند. با گاراژبند می‌توانید بدون در اختیار داشتن سازهای موسیقی اقدام به ساخت آهنگ‌های مورد علاقه‌تان در هر سبکی بکنید. همچنین می‌توانید صدای خود را نیز ضبط و ویرایش کنید. اگر دوست داشته باشید چند موسیقی پس‌زمینه زیبا و آرامش‌بخش روی دکلمه‌ای که خوانده‌اید اضافه کنید، می‌توانید روی گاراژبند حساب کنید.

سخن نهایی

در این مقاله، نحوه اتصال میکروفون usb به آیفون را توضیح دادیم. با این روش، می‌توانید به آسانی میکروفون USB خود را به آیفون متصل کرده و از کیفیت صدای بهتری برای ضبط استفاده کنید.

در هنگام خرید کابل لایتنینگ حتما به اصل بودن آن توجه کنید و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. کابل اورجینال طول عمر بالاتری دارد و نویز ایجاد نمی‌کند. شرکت بهین مدیا همه محصولات کامیکا را تا یکسال گارانتی می‌کند. برای اطمینان از اصالت کالای خریداری شده، می‌توانید سریال درج شده بر روی جعبه کالا را در بخش اعتبار سنجی سریال کالا وارد کنید و سپس بر روی کلید “بررسی” کلیک کنید. اگر تجربه خرید کابل فیک داشتید در قسمت کامنت برایمان بنویسید.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*