وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

بررسی میکروفون USB کامیکا Comica STA-U2

بررسی میکروفون USB کامیکا Comica STA-U2

میکروفون USB استودیویی STA-U2

با پیشرفت فناوری استفاده از گوشی‌های هوشمند برای بازی و پادکست گسترش یافته و استفاده از میکروفون‌های USB استودیویی به یک نیاز ضروری تبدیل شده است. این ضرورت تا جایی اهمیت یافته که حتا میکروفون‌های شاتگان یا بی‌سیم جایگزین مناسبی برای میکروفون استودیویی نیستند. به همین دلیل کمپانی کامیکا مجموعه‌ میکروفون USB کامیکا STA-U2 را تولید کرد که مقرون به صرفه بوده و کار با آن‌ها بسیار آسان است.

میکروفون کاندنسر کاردیوئید با کپسول 16 میلی متری

بهترین میکروفون ها برای شرایط شلوغ و پر از نویز، میکروفون‌هایی هستند که صدا را از روبروی خود دریافت می‌کنند و نسبت به صداهای اطراف، حساسیت کمتری دارند. الگوی قطبی این نوع میکروفون ها، کاردیوید است. کپسول استفاده شده در میکروفن STA-U2  از نوع تک جهتی (کاردیوید) با قطر 16 میلیمتر است که بخوبی از دریافت صداهای اطراف یا پشت جلوگیری می‌کند و برای ضبط پادکست و گویندگی در محیط غیر آکوستیک، کیفیت صدای حرفه ای به کاربر می‌دهد.

ضبط صدا با نرخ نمونه گیری 48kHz و عمق بیت 24-bit ، نویزکنسلینگ هوشمند

این میکروفون با نرخ نمونه‌برداری بالا و عمق بیت مناسب، صداهای با فرکانس بالا و پایین را با جزئیات ضبط می‌کند و صدایی باکیفیت تولید می‌کند. فناوری کاهش نویز هوشمند، صداهای اصلی را با جزئیات بالا، بدون تداخل نویزها و کیفیت صدای استودیویی حرفه‌ای ارائه می‌دهد که برای رکورد موزیک و ضبط ساز انتخاب بسیار مناسبی است.

پورت خروجی دیجیتال USB-C

خروجی صدایی که با رابط USB-C رکورد می‌کنید کاملا شفاف و باکیفیت است. کابل اتصال میکروفن STA-U2 به گوشی های هوشمند اندرویدی دارای تایپ سی و لپ تاپ (از طریق پورت USB) وصل می‌شود و بدون نیاز به نرم افزار خاصی، تجربه ضبط صدای بینظیری به شما می‌دهد. البته که برای اتصال میکروفون STA-U2D به آیفون می‌توانید از کابل تبدیل USB به لایتنینگ کامیکا COMICA CVM-USBA-LN استفاده کنید.

6 نوع RGB متنوع

STA-U2D با نور RGB شش حالته طراحی شده که جذابیت ظاهری به محیط استودیوی شما می‌دهد و می‌توانید آن را با فضای اتاق سِت کنید. شرکت کامیکا در طراحی RGB این میکروفون از رنگ محبوب نارنجی لوگوی خود استفاده کرده و برای طرفداران این برند حق انتخاب قرار داده تا رنگ آن را به دلخواه خود تغییر دهند.

05 بررسی میکروفون USB کامیکا STA-U2

کارت صدا داخلی با 3 تنظیم پیش فرض صدا

با استفاده از کارت صدا، می‌توانید صدایی با وضوح و کیفیت بالا را  ضبط  کنید و همچنین هنگام پخش صدا می‌توانید خروجی صدای باکیفیت‌تری را به نسبت کارت صدای لپتاپ تجربه کنید. هنگامی که میکروفون را به موبایل یا لپتاپ وصل کنید، بدون نیاز به درایور و نرم افزار خاصی، توسط موبایل و ویندوز شناسایی می‌شود و شروع به کار می‌کند. دکمه لمسی پایینی در این مدل سه تنظیم پیش‌فرض دارد که برای آواز، پادکست و استریم طراحی شده است. بعنوان مثال بدون نیاز به نرم افزار می‌توانید صدای خودتان را بم تر و یا تیز تر کنید یا در هنگام رکورد، به صدای خودتان افکت پیچش (Reverb) اضافه کنید.

گین کنترل، مانیتورینگ صدا

طراحی میکروفون USB کامیکا STA-U2 بصورتی است که دو ناب برای کنترل گین میکروفن و مانیتورینگ صدا دارد. کاربرد مانیتورینگ صدا برای شنیدن صدای در حال ضبط خودتان یا صدای رکورد شده روی موبایل است. این میکروفون یکی از زیباترین میکروفون‌ها برای گیم و استریم است.

میکروفون STA-U2 در دو نسخه ساخته شده است.

STA-U2A به همراه پایه بازویی

پایه تمام فلزی تا 3 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. با توجه به قابلیت تاشو بودن، این پایه امکان تنظیم به هر ارتفاع و زاویه‌ای متناسب با کار شما را دارد.

04 بررسی میکروفون USB کامیکا STA-U2

STA-U2D به همراه پایه رومیزی

میکروفون USB کامیکا STA-U2D با یک استند رومیزی عرضه شده که دیگر نیازبه خرید پایه بازویی ندارید. کفه محکم این پایه میکروفون باعث عدم انتقال لرزش از میز به میکروفون می‌گردد.

شاک مانت حرفه‌ای با پاپ فیلتر فلزی

طراحی حرفه‌ای این شاک مانت طوری است که صداهای ناشی از لرزش را کاهش می‌دهد و میکروفون به شکل ایمنی روی پایه قرار می‌گیرند. پاپ فیلتر به طور موثر تاثیر حروف انفجاری مثل “پ” “ت” “د” را کاهش می‌دهد و از پاشیدن بزاق دهان به میکروفون جلوگیری می‌کند.

جنس تمام فلزی

از نظر ظاهری یک میکروفون فلزی براق با بدنه مقاومی است که از پایه میکروفون جدا می‌شود. ویژگی جذاب این مدل، داشتن پایه فلزی است که به تعادل میکروفون کمک زیادی می‌کند.

سری STA-U2 برای ضبط، پادکست، بازی و ضبط موسیقی مناسب است و ابزاری سازنده برای تولید محتوای شماست.

به این مقاله امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*