وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

بهترین میکروفون USB برای پادکست و موزیک

بهترین میکروفون USB برای پادکست و موزیک

13 بهترین میکروفون USB برای پادکست و موزیک

یکی از رایج‌ترین افکت‌های صوتی که روی بیشتر ترک‌های وکال به کار می‌رود افکت ریورب است. ما معمولا به ریورب توجه نمی‌کنیم اما این افکت را همیشه در محیط اطرافمان می شنویم که همان بازگشت صدا در یک فضای آکوستیک است. اگر خواننده هستید می‌توانید بدون هزینه و زمان اضافی، تنها با لمس یک دکمه به صدایتان افکت دهید. از جمله ویژگی‌های بهترین میکروفون USB می‌توان به داشتن افکت ریورب و کاربرد آسان آن در استریم و گیمینگ اشاره کرد. STA-U2D به شما در ضبط صدای باکیفیت در سه شرایط مختلف (لایو، پادکست، خوانندگی) کمک می‌کند.

بیایید به جزئیات بیشتری بپردازیم:

با تنظیم رنگ نور مورد علاقه در میکروفون یا تناسب رنگ آن با لوگوی خود، می‌توانید تمِی یکجور با فضای کارتان ایجاد کنید و جذابیت و حرفه‌ای بودن محیط ضبط را افزایش دهید. STA-U2D با نور RGB قابل تنظیم در شش حالت مختلف این امکان را برای شما فراهم می‌کند. STA-U2D یک کیت میکروفون USB است که توسط کمپانی کامیکا تولید شده که شامل یک میکروفون USB، کابل تایپ سی بهمراه مبدل USB، پایه نگهدارنده فلزی، شاک مانت و پاپ فیلتر است.

بهترین میکروفن USB

بهترین میکروفون USB برای لایو استریم

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از پلتفرم‌ها برای جلسات آنلاین مثل اسکایپ و زوم، روز به روز افزایش یافته و این جلسات در محیط‌های غیر آکوستیک خانگی و اداری انجام می‌شوند. در چنین فضایی نویز محیط مانع از این می‌شود که صدای باکیفیت به گوش مخاطبتان برسانید. شرکت کامیکا در میکروفون USB استودیویی STA-2UD از فناوری هوشمند کاهش نویز (نویز کنسلینگ) استفاده کرده که این مشکل را بخوبی حل می‌کند. اما چه امکاناتی در این میکروفون وجود دارد که به کاهش نویز کمک بیشتری می‌کند؟

پایه میکروفون: نویز محیط همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که با میکروفن سروکار دارند. حذف نویز به طور کامل امکان پذیر نیست، اما راهکارهایی وجود دارد که می‌توانید نویز را به حداقل برسانید. معمولا درباره کاهش نویز میکروفون‌های رومیزی، اولین راه حلی که به ذهن میرسد تهیه پایه میکروفن است. میکروفن STA-U2D با پایه‌ی ضربه‌گیر ارائه شده که به تعادل میکروفن کمک می‌کند و از ورود نویز به میکروفون جلوگیری می‌کند.

الگوی قطبی: الگوی کاردیوئید این میکروفن قابلیت دریافت صدا از جلوی میکروفن را دارد و می‌تواند براحتی نویز اطراف را حذف کند. این ویژگی برای ضبط موسیقی، پادکست‌ها، تولید ویدیو بسیار مفید است.

پاپ فیلتر: اگر می‌خواهید از ضبط شدن صدای تنفس و حروف انفجاری مانند “پ” یا “ت” درون میکروفونتان خودداری کنید، باید از پاپ فیلتر استفاده کنید. همچنین، مانع از نفوذ رطوبت به داخل میکروفون می‌شود که به بیشتر شدن عمر میکروفونتان کمک می‌کند.

شاک مانت: لرزه‌گیر STA-U2D، طوری طراحی شده‌ که نویزهای ایجاد شده از لرزش میکروفن را خنثی می‌کند.

برای خرید میکروفون با گارانتی 12 ماهه، روی لینک زیر بزنید:

خرید میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U2D

بهترین میکروفون USB

اگر جزو افرادی هستید که بودجه محدودی برای خرید میکروفن دارید و دنبال میکروفونی هستید که علاوه بر کیفیت عالی، قیمت مناسبی داشته باشد، پیشنهاد ما خرید میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U2D است. این مدل بهترین میکروفون USB است که بدون نیاز به کارت صدا و پایه، یک پکیج اقتصادی برای استریم و گیمینگ است. که برای اتصال به موبایل و لپتاپ طراحی شده و براحتی می‌توانید لایو و گیمینگ داشته باشید.

کامیکا در ساخت این میکروفن، تمام جوانب استریم کردن را در نظر گرفته. یک استریمر یا گیمر حرفه‌ای که تجهیزات پیشرفته دارد، می‌خواهد دسته بازی، کیبورد، ماوس، هدفون و محیط خود را با رنگ میکروفونش هماهنگ کند و ظاهری یکپارچه و پیشرفته را برای خود ایجاد کند. مدل STA-U2D برای ایجاد یک محیط زیبا طراحی شده است و دارای ۶ افکت نوری RGB متنوع است. این دقیقا چیزی است که یک گیمر خوش سلیقه می‌خواهد. کامیکا برای طرفدارانش رنگ نارنجی معروفش را به افکت RGB اضافه کرده که احساس گرما و شادابی به محیط شما می‌دهد.

همکار حرفه ای برای ضبط موسیقی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بعد از اتمام ضبط متوجه شدید که نویز و صدای محیط مثل زنگ تلفن رکورد شده و مجبورید دوباره زمان و انرژی بگذارید و از اول رکورد کنید. این موضوع برای نوازندگان و خوانندگان مهمتر است زیرا هنگام ضبط باید صدای خود و صدای ساز را همزمان بشنوند تا بر خروجی صدا نظارت کنند. همانطور که بالاتر اشاره کردیم میکروفون یواس‌بی STA-U2D از قابلیت مانیتورینگ پشتیبانی می‌کند. پس از اتصال هدفون به میکروفون، علاوه بر اینکه می‌توانید صدای دریافت شده توسط میکروفون را کنترل کنید، می توانید همزمان به موسیقی پس زمینه هم گوش دهید. از بهترین میکروفون USB غیر از این انتظار نمی‌رود.

05 بهترین میکروفون USB برای پادکست و موزیک

دست راست در موسیقی

شنیده‌اید می‌گویند فلانی دست راست رییس است؟ یعنی در یک سازمان، قابل اعتمادترین فرد برای کارفرما است. میکروفون STA-U2D بخاطر افکت‌های مختلفی که به صدا می‌دهد و لمسی بودن دکمه هایش، یک میکروفون قابل اعتماد برای گویندگی و پادکست است. کیفیت صدا این میکروفون در حدی است که می‌توانید در استودیوی خانه صدایی در سطح استودیوی ضبط حرفه‌ای رکورد کنید.

بطور کلی، بهترین میکروفون USB مدل STA-U2D یک میکروفون مقرون به صرفه و با کاربری آسان است که صدای باکیفیت بشما می‌دهد. این میکروفون بهترین راه حل برای کسانی است که دغدغه انتخاب میکروفونی را دارند که دریافت صدای بدون نویز برای پادکست و استریم و گیم و  رکورد صدای ساز را داشته باشد. اگر برای خرید میکروفون به مشاوره رایگان و تخصصی بهین مدیا نیاز دارید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس و واتس‌اپ : 09927111678

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*