وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

میکروفون شات گان کامیکا COMICA TRAXSHOT PRO چه کاربردهایی دارد؟

از میکروفون شات گان کامیکا TRAXSHOT PRO برای چه سناریوهایی استفاده کنیم؟

 

میکروفون شات گان کامیکا TRAXSHOT PRO

برای به دست آوردن بهترین کیفیت صدا، باید با توجه به سناریو ویدیو، از میکروفون‌ های مختلف استفاده کنید. معمولا میکروفون‌ های رایج در بازار فقط می‌توانند صدای یک منبع صوتی را ضبط کنند. مثلا اگر مصاحبه دو نفره دارید ولی تنها یک میکروفون دارید، این میکروفن ها قابلیت گرفتن دو سوژه را ندارند. خوشبختانه میکروفون شات گان کامیکا Traxshot PRO به دلیل اینکه دو لوله میکروفون دارد، برای استفاده در انواع سناریوهای خبرنگاری، بلاگری، مستندسازی، مصاحبه دو نفره مفید است.

تنظیم میکروفون شات گان کامیکا در جهات مختلف

میکروفون شات گان کامیکا TRAXSHOT PRO

حالت مونو 0 درجه: دریافت دقیق صدا

حالت مونو 0 درجه برای ضبط تنها یک منبع صدا مناسب است. در این حالت، هر دو لوله میکروفون به سمت جلو هستند و برای شرایطی که نیاز به ضبط دقیق صدا از جلو دارند (مانند Vlog، صداگذاری، مصاحبه، سخنرانی و پخش زنده) مناسب هستند.

میکروفون شات گان کامیکا

حالت استریو 30 درجه: ضبط صدای همه طرفه

در حالت استریو 30 درجه، دو لوله میکروفون شات گان کامیکا Traxshot PRO زاویه 30 درجه را تشکیل می‌دهند. این حالت می‌تواند طیف وسیع‌تری از صدا و صدای چندین منبع صوتی (مانند مصاحبه دو نفره و ضبط صدای همزمان، عروسی، کنسرت و …) را ضبط کند.

خرید میکروفون شات گان کامیکا

حالت استریو 90 درجه: دریافت صدا از ناحیه وسیع تر

اگر می‌خواهید ساز بزنید و صدای استریو داشته باشید نیاز به خرید کارت صدا دارید. البته این موضوع برای وقتی است که میکروفون Traxshot PRO را نشناخته باشید. مقایسه میکروفون شاتگان کامیکا با میکروفون‌های مرسوم بازار نشان می‌دهد که میکروفون شاتگان Traxshot PRO با استفاده از حالت استریو 90 درجه، صدا را به صورت واقعی‌تر و جذاب‌تری ضبط می‌کند به نحوی که شنونده تجربه‌ای مشابه با حضور در محیط واقعی را داشته باشد. در حالت استریو 90 درجه، دو لوله میکروفون Traxtshot PRO یک زاویه قائم را تشکیل می‌دهند که برای صحنه‌هایی که نیاز به ضبط طیف وسیع‌تری از صدا مانند کنسرت را دارند، مناسب است.

میکروفون شاتگان کامیکا

حالت استریو 180 درجه (دو طرفه: جلو و عقب)، مناسب ضبط صدای مصاحبه کننده و مصاحبه شونده

در حالت استریو 180 درجه، لوله‌های میکروفن زاویه دریافت صدای 180 درجه را تشکیل می‌دهند. برای مواقعی مناسب است که منابع صوتی جلو و عقب باید به طور همزمان ضبط شوند یا صدا از همه جهت باید ضبط شود، مانند مصاحبه دو نفره، پادکست و ضبط کنفرانس. در مقایسه با میکروفون‌های تک جهتی رایج، حالت‌های چند زاویه‌ای میکروفون Traxtshot PRO، امکانات و قابلیت‌های بیشتری را برای ضبط فراهم می‌کند. این امکان به شما اجازه می‌دهد که در سناریوهای مختلف بتوانید میکروفون را برای شرایط مناسب تنظیم کنید. به همین دلیل، میکروفون Traxtshot PRO انتخاب بهتری برای تولید کنندگان محتوا است.

نسخه ساده از این میکروفون در سایت بهین مدیا قرار دارد. برای مشاهده جزییات بیشتر روی میکروفون شاتگان کامیکا COMICA Traxshot کلیک کنید.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*