وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

راهنمای خرید میکروفون کارکرده و دست دوم

راهنمای خرید میکروفون کارکرده و دست دوم

در سال‌های اخیر، تورم اقتصادی باعث شده افراد برای صرفه جویی در هزینه‌ها، اقدام به خرید لوازم دست دوم کنند. بسیار پیش آمده مشتریان راجع به میکروفون کارکرده و دست دوم سوال پرسیده اند؛ در این مقاله به نکات کلیدی میکروفن کارکرده و تشخیص سلامت آن می‌پردازیم. اما قبل از آن باید بدانید خرید محصولات کارکرده چه سود و ریسک هایی دارد؟

راهنمای خرید میکروفون کارکرده و دست دوم

میکروفون کارکرده بخریم یا نه؟

در میان ابزارهای دست دوم گاهی می‌توان ابزار بسیار با کیفیت ساخت کشورهای رده اول جهان (مثل انواع ابزارهای امریکایی، چینی و آلمانی) را پیدا کرد و با قیمت بسیار مناسب خریداری نمود. خرید میکروفون دست دوم با وجود بازار پرنوسان می‌تواند یک راه حل مناسب باشد تا هزینه‌های خود را به حداقل برسانید. البته به شرطی که موارد قابل توجه زیر را در نظر بگیرید:

چه نکاتی در خرید میکروفون دست دوم اهمیت دارد؟

اولین نکته خرید از سایت‌های ثبت آگهی خرید و فروش، امنیت و اعتبار آن سایت است؛ داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (یا ای نماد) سایت را چک کنید. e نماد را کسانی دریافت می‌کنند که می‌خواهند در سایت خود فروش اینترنتی داشته باشند. سایت‌های دارای این نماد از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت تحت نظارت بوده و تایید هویت شده‌اند که در صورت تخلف باید پاسخگوی کاربران باشند. پس با داشتن این نماد می‌توانید به سایت مدنظر اعتماد کنید.

مشتریان سایت بهین مدیا با داشتن نماد الکترونیکی یک ستاره، هرگز از خرید اینترنتی خود پشیمان نشده‌ و نخواهند شد.

قطعاً انتظار دارید برای هر محصولی که می‎‌خرید، اطمینان خاطر داشته باشید. هر کالایی نیازمند گارانتی است تا در صورت بروز مشکل یا خرابی بتوانید از خدمات شرکت‌ گارانتی‌کننده برای تعمیر قطعات یا حتی پس دادن کالا استفاده کنید. از موارد تاثیرگذار در خرید میکروفون کارکرده، ضمانت و گارانتی کالا است چرا که عمر مفید باقی‌مانده محصول را مشخص می‌کند؛ پس می‌توانید مطمئن باشید که میکروفون همچنان می‌‌تواند عملکرد درستی از خود نشان دهد.

بهین مدیا همه محصولات کامیکا را تا یکسال گارانتی می‌کند.

یکی از مهم ترین چالش‌ها در زمان خرید میکروفون دست دوم، قیمت گذاری آن است. در این میان برخی با ارائه اطلاعات غلط درباره محصول سعی دارند آن را با مبلغ بیشتری به فروش برسانند و به نحوی انصاف را با سود بیشتر تعویض می‌کنند. پس حتما از سایت قابل اعتماد خرید کنید.

اعتبارسنجی گارانتی کامیکا

اکنون شما قصد دارید یک میکروفون بخرید. فکر کنید اولین میکروفونی که به چشمتان خورده قیمت پایینی دارد، احتمالا آن را نمی‌خرید چون فکر می‌کنید ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشد. میکروفن دوم مربوط به یک شرکت بزرگ و مورد اعتماد است که از کیفیت آن مطمئنید، ولی قیمتش بسیار بالاست، چنین قیمتی به نظر شما اصلاً منطقی نمی‌آید! چشمتان به میکروفن دیگری می‌افتد که قبلاً محصول دیگرش را خریده بودید، قیمت مناسب و کیفیت خوبی داشته یا شاید هم اطرافیانتان این برند را بشما پیشنهاد داده‌اند، قطعا همان را می‌خرید. این کاری است که شرکت بهین مدیا برای راحتی شما در خرید و داشتن خروجی با کیفیت عالی برایتان انجام می‌دهد. قیمت گذاری در سایت ما کاملا عادلانه صورت می‌پذیرد. تمام میکروفون ها توسط کارشناس حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرند و بصورت منصفانه قیمت گذاری می‌شوند. با خرید میکروفون مورد نیازتان از این سایت، به جمع خریداران رضایتمند ما می‌پیوندید.

خرید و یا فروش میکروفون کارکرده ریسک دارد؟

فکر می‌کنید چرا هنگام خرید یک کالای دست دوم چانه‌زنی خریدار بیشتر از وقتی است که می‌خواهد یک جنس آکبند بخرد؟ خریدار اعتماد کافی به خرید میکروفن کارکرده ندارد و فکر می‌کند جنس مورد نظر ظاهر سالمی دارد اما ممکن است دست کاری شده باشد. یکی از ریسک‌های فروش میکروفون دست دوم این است که فروشنده با وجود داشتن میکروفون سالم، باید تلاش کند اعتماد خریدار را جلب کند.

اگر شخصی به هر دلیلی بخواهد میکروفون‌اش را بفروشد، بهترین کار این است که از فروشنده تقاضا کند آن را برایش بفروشد. این کار برای آن شخص سود زیادی دارد چرا که فروشنده با توجه به دانش کار و تعداد مشتریانی که در ارتباط است، راحت‌تر محصول را می‌فروشد. وسایل نو به محض باز شدن و کوچکترین استفاده، دست دوم محسوب شده و قیمتشان برای فروش کم می‌شوند؛ برای شما سخت است که اعتماد خریدار را جلب کنید.

لازم به ذکر است که تمام محصولات در بهین مدیا آکبند هستند اما اگر از بهین مدیا میکروفونی خریدید و خواستید آن را بفروشید، می‌توانید روی ما حساب کنید، بعد از تست سلامت فنی محصول، آن را بریتان می‌فروشیم.

 

آیا می‌توان قبل از خرید میکروفون کارکرده، آن را تست کرد؟

بله. می‌توانید با مراجعه به دفتر ما و با همراهی کارشناس فروشمان، اقدام به تست محصول کرده و سپس آن را بخرید.

آدرس بهین مدیا: تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، پلاک 3، زنگ 3

سخن نهایی:

بعضی افراد می‌پرسند میکروفن دست دوم، هیچ مشکلی را برای ما ایجاد نمی‌کند؟ باید بگوییم بستگی دارد که یک محصول سالم دست دوم از یک برند خوب را خریداری نمایید یا یک محصول نو از یک برند متوسط به پایین! همچنین بودجه شما در تصمیم گیریتان موثر است.

کلام آخر این که ما برای شما بهترین ها را می‌خواهیم.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*