وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

راهنمای کاهش نویز میکروفن: معرفی نرم افزار Krisp

کاهش نویز میکروفن

راهنمای کاهش نویز میکروفن: معرفی نرم افزار  Krisp

صدا یکی از مهمترین المان‌های برقرای ارتباط برای گیمرها، پادکسترها و استریمرها است. وجود نویز در میکروفون، امکان برقراری ارتباط با دیگران را از شما می‌گیرد و باعث می‌شود مخاطب صدایتان را به خوبی نشنود. کاهش نویز میکروفن با انتخاب یک میکروفن مناسب تحقق می‌یابد. همچنین چندین نرم افزار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای حذف نویز استفاده کنید؛ یکی از مشهورترین این نرم افزارها Krisp است. این نرم افزار به کمک هوش مصنوعی کیفیت صدا را تنظیم می‌کند و صداهای اضافی را حذف می‌کند. در این مقاله این نرم افزار کاربردی را بشما معرفی می‌کنیم که با آن بتوانید مکالمات صوتی و تصویری بدون نویز داشته باشید.

Krisp

Krisp نرم افزاری است که مانند نویز گیر عمل کرده و از طریق الگوریتم‌های هوش مصنوعی نویز‌ها را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید Krisp را برای کامپیوترهای ویندوز و مک خود نصب کنید. در نظر داشته باشید که نرم افزار Krisp کشور ایران را تحریم کرده و برای دانلود باید از VPN استفاد کنید.

راهنمای کاهش نویز میکروفن: معرفی نرم افزار Krisp

دانلود و نصب نرم افزار کاهش نویز میکروفون

برای دانلود نرم افزار نویز کنسلینگ Krisp به وبسایت آن مراجعه کنید. پس از ثبت نام در نرم افزار، روی صفحه‌ی Download کلیک کنید. در صفحه‌ی بعدی شما حق انتخاب بین دو نسخه مک و ویندوز را خواهید داشت. با دانلود نسخه متناسب با سیستم عامل خود، اقدام به نصب آن کنید. حال از طریق Taskbar امکان استفاده از نرم افزار را خواهید داشت.

دانلود از گوگل پلی

اپلیکیشن Krispچگونه باعث کاهش نویز میکروفون می‌شود؟

Krisp با اضافه کردن یک لایه بین میکروفون و بلندگوی موجود و برنامه کنفرانس یا نرم افزار ضبط شما کار می‌کند. به صدای شما اجازه عبور می دهد، اما همه صداهای دیگر را فیلتر می کند.

چند ویژگی‌ نرم‌افزار  Krisp

  • نرم افزار اختصاصی برای ویندوز و مک
  • قابل استفاده برای کاربران سایر سیستم عامل‌ها به وسیله‌ی افزونه گوگل کروم
  • بهره گیری از هوش مصنوعی برای فیلتر صدای دریافتی
  • قابلیت ارائه صدا با کیفیت HD
  • پشتیبانی کامل از تمامی هدست‌ها و میکروفن‌ها
  • سازگار با تمامی نرم افزارهای ارتباطی (Zoom، Chrome، Skype، Teams، Webex، Discord)

راهنمای کاهش نویز میکروفن: معرفی نرم افزار Krisp

بگذارید درباره پشتیبانی این نرم افزار از اپلیکیشن‌های ارتباطی کمی بیشتر توضیح دهیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی «شروع ضبط» کلیک کنید و جلسه ضبط خواهد شد. ضبط بلافاصله پس از پایان جلسه در دسترس است تا با اعضای تیم به اشتراک بگذارید. همه ضبط‌ها در فضای ابری امن Krisp  ذخیره می‌شوند. به طور پیش فرض، لینک‌های ضبط خصوصی هستند و فقط برای مالک قابل مشاهده می‌باشند؛ مالک می تواند آن را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارد.

برای تجربه قابلیت ضبط به صورت دستی، باید Krisp را به عنوان میکروفون و بلندگو در برنامه ارتباطی خود انتخاب کنید و تماس را شروع کنید. کاربران رایگان 1 گیگابایت و کاربران نسخه پولی 10 گیگابایت فضای ضبط دریافت خواهند کرد.

نسخه رایگان این نرم افزار چه ویژگی‌هایی دارد؟

نسخه رایگان نرم افزار Krisp، به عنوان یک نسخه آزمایشی، محدودیت‌هایی را دارد. در نسخه رایگان، شما فقط می توانید از حالت حذف نویز استفاده کنید و تنظیمات پیشرفته‌تر مانند تنظیم سطح حساسیت به صدا و یا تنظیم میزان حذف نویز، در دسترس نیستند. همچنین، نمی‌توانید از قابلیت تشخیص صدای آزاردهنده استفاده کنید (این قابلیت در نسخه پولی به شما اجازه می‌دهد صداهایی را که ممکن است برای مخاطبان آزاردهنده باشند، شناسایی و حذف کنید).

بنابراین، اگرچه نسخه رایگان این نرم افزار بسیار کاربردی است اما برای دسترسی به تمامی ویژگی های آن، نیاز به تهیه نسخه premium یا پولی دارید. همچنین نسخه پولی این نرم‌افزار از قابلیت تماس با پشتیبانی اختصاصی برخوردار است.

سخن نهایی

مطمئنا کیفیت میکروفونی که از آن استفاده می‌کنید در میزان نویز و کیفیت صدا موثر است. برای کاهش نویز میکروفن باید در خرید میکروفون دقت کنید. می‌توانید سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید تا در اسرع وقت و بصورت تخصصی به جوابتان برسید. این مقاله راهنمای کاهش نویز میکروفنبود که می‌تواند به عنوان یک برنامه کاربردی مستقل استفاده شود یا در برنامه‌های صوتی مانند Skype و Zoom ادغام شود.

بیشتر بخوانید:

راه حل های کاهش نویز میکروفون

3 اپلیکیشن برتر حذف نویز صدا برای اندروید و آیفون

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*