وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

میکروفون شاتگان چیست؟

میکروفون شاتگان برای ضبط صدای شفا

 

میکروفون شاتگان (Shotgun) یکی از انواع مختلف میکروفون ها می باشد که صدا را فقط از یک جهت دریافت می کند. این ویژگی قابلیتی به میکروفون می دهد تا از ورود انواع صداهای دیگر در حین صدابرداری جلوگیری کند. معمولا میکروفون های شاتگان شکل های مختلفی ندارند و تقریبا همه آن ها به شکل استوانه ای هستند، اسم شانگان را نیز به همین دلیل بر روی آنها گذاشته اند چون شکل ظاهری آنها شباهت زیادی به دسته تفنگ دارد. همچنین به دلیل این که متعلقات این محصولات معمولا در کنار آنها است، معمولا بزرگتر از عکسشان دیده می شوند.

برندهای زیادی با سالها تجربه به ساخت محصولات مرتبط با صدا مشغول هستند، بنابراین شناسایی این برندها برای تهیه محصول باکیفیت بسیار هائز اهمیت است. از بین برند های تولید کننده میکروفون های شاتگان، برند کامیکا از برند های خوب این دسته از میکروفون ها است. همچنین لازم به ذکر است شرکت کامیکا برای به دست آوردن کیفیت مناسب و عملکرد عالی در میکروفون های شاتگان، از بهترین متخصص های موجود بهره گرفته است تا به ساخت محصولات باکیفیت و کارآمد دست یابد.

محدوده قیمت میکروفون های شاتگان

یکی از مهمترین آیتم ها در خرید میکروفون، قیمت مناسب آنهاست. از این رو انتخاب یک محصول با قیمت مناسب بسیار ضرروی است. قیمت میکروفون های شاتگان بستگی به نوع کارایی که دارند از رنج قیمتی متفاوتی برخوردار هستند. همچنین قیمت، یکی از گزینه هایی است که با سطح عملکرد محصول رابطه مستقیم دارد و هرچه که کیفیت و عملکرد این میکروفون ها بهتر باشد، قطعا قیمت بالاتری خواهند داشت.

میکروفون های مینی شاتگان و شات گان برای مصارف صدابرداری در فضاهای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های جالب این میکروفون ها می توان به توانایی دریافت صداها از فواصل دور از میکروفون اشاره کرد.میکروفون های شاتگان هرچه که طول بیشتری داشته باشند، توانایی ضبط صدا از فواصل دورتری را دارند. این میکروفون ها در انتهای لوله استوانه ای خود یک گیرنده کوچکی دارند و می توانند شفاف ترین صدای ممکن را در محیط های مختلف دریافت کنند. بیشترین کاربرد این نوع میکروفون ها در صدابرداری، در هنگام فیلمبرداری و موضع هایی در مقابل صدای با وسعت زیاد است. از دیگر کاربرد جالب این میکروفون ها می توان به صدابرداری آمبیانس یا صدای محیط، همایش ها، سالن های تئاتر و استادیوم های ورزشی اشاره کرد. به دلیل این که میکروفون های شاتگان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند بهتر است حتی در فضاهای بسته هم از بادگیر استفاده کرد تا باعث سکون و سکوت بهتر آکوستیکی شوند. همچنین برای دستیابی به بیشترین و بهترین کیفیت ممکن از میکروفون های شاتگان، توصیه می شود که از بادگیر مویی یا دِد کت استفاده کنید.

نکته مهم درباره میکروفون های شاتگان که باید در نظر داشته باشد این است که فاصله میکروفون شاتگان با منبع صدا باید مناسب باشد و درصورتی که فاصله از نیم متر بیشتر شود، کیفیت صدای دریافتی از میکروفون افت شدیدی خواهد داشت و همراه با صداهای محیطی خواهد بود.

 

میکروفون موبایل کامیکا (CVM-VS07(C

میکروفون موبایل کامیکا (CVM-VS07(C

اگر دنبال میکروفون کوچک و جمع و جوری هستید که برای ضبط صدا نیاز به باتری نداشته باشد و با هر دستگاهی که دارای جک 3.5 میلیمتری است سازگاری کامل داشته باشد، میکروفون شاتگان (CVM-VS07(C  بهترین انتخاب است.

الگوی این میکروفون تک جهتی است تا ضمن تضعیف صدای ورودی مزاحم، بر روی صدای ورودی از جلوی میکروفون متمرکز باشد و با قابلیت چرخش 90 درجه ای که دارد به سادگی به سمت منبع صدا تنظیم می شود.

خرید میکروفون موبایل کامیکا (CVM-VS07(C

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS08

 

 

 

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS08

این میکروفون با داشتن جک 3.5 میلیمتری، با تمامی موبایل های هوشمند سازگار است و برای اتصال محکمتر به موبایل، گیره پلاستیگی مقاومی در نظر گرفته شده تا به آسانی به گوشی موبایل متصل شود. به همراه این میکروفون، یک خز بادگیر قرار داده شده تا برای ضبط صدای محیط یا آمبیانس بتوان صدای بدون نویز و شفافی دریافت کرد. این میکروفون از الگوی تک جهتی بهره مند است و باید در مسیر صدا قرار بگیرد تا کیفیت مطلوبی را دریافت کند.

خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS08

 

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09

امروزه که تکنولوژی روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است و استفاده از موبایل برای تولید محتوا بیشتر شده است، بنابراین میکروفون هایی به بازار عرضه شده اند که با گوشی های موبایلی که جک هندفری از آن ها حذف شده نیز سازگار باشند.

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 در دو مدل CVM-VS09 TC برای گوشی های اندرویدی و CVM-VS09 MI برای گوشی های آیفون تولید شده است. بر روی این میکروفون ها خروجی هدفون قرار دارد تا در هنگام ضبط صدا، از کیفیت صدای دریافتی مطمئن باشید و با یکبار ضبط صدا به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 MI میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 TC
 

خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 MI 

 

 خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 TC

 

 

میکروفون دوربین کامیکا CVM-VS10

میکروفون دوربین کامیکا CVM-VS10

در کنار استفاده روز افزون از موبایل، هنوز هم از دوربین های عکسبرداری و GoPro برای تولید محتوا استفاده می شود. این دوربین ها به دلیل داشتن لنز های پیشرفته، کیفیت تصویر قابل قبول تری به کاربر می دهند ولی این در حالی است که از کیفیت میکروفون خوبی بهره مند نیستند. برای ضبط صدای بهتر با این میکروفون ها بهتر است از میکروفونی که برای دوربین ها طراحی شده استفاده کرد. میکروفون دوربین کامیکا CVM-VS10 با داشتن دو کپسول صدا، توانایی ضبط صدای استریو را دارد و با بدنه فلزی مقاوم و قابلیت چرخش 90 درجه ای که دارد، تجربه کاربری خوبی به کاربر می دهد.

 خرید میکروفون دوربین کامیکا CVM-VS10

 

 

689cbc07 04ca 4091 9f0a cf86bbf871b9.jpg 500xaf میکروفون شاتگان چیست؟

 

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-V30 LITE BR

این میکروفون شاتگان یک محصول کارآمد و با عملکردی عالی است که برای ضبط صدای وکال طراحی شده است. کپسول این میکروفون با الگوی سوپر کاردیوید می تواند با نویز بسیار پایین، صدا را دریافت کند. نکته جالب درباره این میکروفون، امکان استفاده برای موبایل و دوربین است. که به سادگی و با کلیدی که در پشت میکروفون قرار گرفته می توانید این کار را انجام دهید.

منبع تغذیه این میکروفون از طریق جک 3.5 میلیمتری که به دوربین یا موبایل متصل می شوند تامین می گردد. این میکروفون به همراه لرزه گیر مناسب، با پایه ای طراحی شده که می تواند روی هات شو یا درگاه فلش تمامی دوربین ها قرار گیرد.

خرید میکروفون شاتگان کامیکا CVM-V30 LITE BR

 

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*