وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

معرفی بهترین برنامه حذف صدای خواننده از روی آهنگ

معرفی بهترین برنامه حذف صدای خواننده از روی آهنگ

معرفی بهترین برنامه حذف صدای خواننده از روی آهنگ

قطعا تاکنون “برنامه ای که صدای خواننده را حذف کند” را درگوگل جست و جو کردید، برای جواب این سوال مقاله‌ی درستی را انتخاب کرده‌اید. حتما برایتان پیش آمده که ملودی یک آهنگ بیشتر از صدای خواننده جذبتان کند و بخواهید از آن برای زنگ گوشی استفاده کنید یا آهنگ را با صدای خود بخوانید؛ برنامه حذف صدای خواننده انتخاب مناسبی است. یکی از کاربردهای بیکلام کردن آهنگ، برای کسانی است که ویدیو دابسمش درست می‌کنند و دوست دارند صدای خود را بجای خواننده موسیقی بگذارند. حتی افرادی که ریمیکس انجام می‌دهند، برای واضح شنیدن بیت موسیقی دنبال این اپلیکیشن‌ها می‌گردند. البته تعداد نرم افزارهایی که آهنگ را بیکلام می‌کنند زیاد است و متاسفانه در بسیاری از آن‌ها خروجی دلخواهی به دست نمی‌آید!

برای راحتی در انتخابتان، در این مقاله به بررسی نرم‌افزارهای مخصوص اندروید، آیفون و سایت‌های آنلاین صدای خواننده را حذف می‌کنند، پرداخته‌ایم.

برنامه حذف صدای خواننده برای اندروید

اپلیکیشن رایگان Sing Play

برنامه singplay

یکی از نرم افزار های قدرتمند برای جداسازی صدای خواننده از آهنگ Sing Play می‌باشد. اپلیکیشین های مشابه زیادی در این زمینه وجود دارند ولی Sing Play یکی از بهترین‌ها و ساده ترین ها است که اکثرا بدون مشکل روی گوشی‌های مختلف اندرویدی کار می‌کند. برای جداسازی صدای خواننده کافی است یک آهنگ از لیست آهنگ‌هایتان انتخاب کنید و روی Start کلیک کنید. اما اگر قصد دارید خودتان روی ملودی صدا ضبط کنید، Record را بزنید. تمام این مراحل بدون افت کیفیت موسیقی انجام می‌شود؛ می‌توانید آن را با فرمت MP3 ذخیره کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید که به علت تحریم ها در ایران، امکان دارد نتوانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید؛ توصیه می‌کنیم نام آن را در سرویس های ایرانی (مثل مایکت) جستجو نمایید.

اپلیکیشن رایگان Moises

Moises

این برنامه یک ابزار حرفه ای برای جدا کردن صدا از فایل صوتی و فایل تصویری است (امکان جداسازی آهنگ از روی ویدئو نیز وجود دارد). می‌توانید سطح صدای هر قطعه موسیقی را در این ابزار به راحتی تنظیم کنید. با Moises بدون هیچ دانشی می‌توانید به یک فایل خام بدون هیچ اثری از صدای خواننده، دسترسی داشته باشید. این برنامه با داشتن یک سیستم پیشرفته می ‌تواند سازهای مختلف را تشخیص دهد و آکوردها را بعد از انتخاب موسیقی با دقت بالایی نشان دهد. حتی برای ایجاد تغییر در سرعت آهنگ دستتان باز است!

 

برنامه حذف صدای خواننده برای آیفون

اپلیکیشن Phonic Mind

PhonicMind برنامه حذف صدای خواننده از روی آهنگ

فناوری هوش مصنوعی درست مانند پلی است که انسان‌ها و ماشین‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. این اپلیکیشن معروف با هوش مصنوعی کار می‌کند. به کارگیری و پیاده سازی هوش و رفتار انسانی در اپلیکیشن ها، استفاده از برنامه‌ها را برای کاربر لذت بخش می‌کند. با این برنامه کاربران می‌توانند صدای هر سازی را استخراج کنند و یا روی هر ویدیویی آهنگ بگذارند. درضمن استفاده از این برنامه رایگان است.

 

 

اپلیکیشن Vocal Extractor -Karaoke maker

Vocal Extractor -Karaoke maker

Vocal Extractor، یک برنامه رایگان حذف صدا مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌ دهد به راحتی آهنگ را بی کلام کنید. همچنین می توانید فایل های صوتی را از برنامه های دیگر وارد این برنامه کنید و آن ها را ویرایش کنید. این اپلیکیشن در جدا سازی آهنگ از صدای خواننده، دقت زیادی دارد و می‌توانید خروجی پروژه را با فرمت‌های صوتی mp3,m4a,wav ذخیره کنید. یکی از ویژگی‌های مهمی که باعث شده کاربران Vocal Extractor را انتخاب کنند، نداشتن تبلیغات درون برنامه‌ای است.

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع فرمت های صوتی

حذف صدای خواننده  توسط سایت آنلاین

وب‌سایت‌های آنلاین، معمولا ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای دستیابی به قابلیت‌های مختلف هستند. برای حذف صدای خواننده نیز، می‌توانید از این سایت‌ها استفاده کنید و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه‌ای، موسیقی‌های بی‌کلام خود را بسازید. اکنون به معرفی دوتا از پرکاربردترین سایت‌ها در زمینه بیکلام کردن آهنگ می‌پردازیم.

وب‌سایت LALAL.AI

به‌کمک این سایت آنلاین می‌توانید صدای خواننده را در هر آهنگی به‌صورت کامل حذف کنید. به کمک این ابراز می‌توانید بدون افت کیفیت به حذف صدای خواننده، ساز، درام، باس، پیانو، گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک بپردازید. کار کردن با این سایت بسیار ساده است:

– LALAL.AI را در مرورگر خود باز کنید.

-برای آپلود فایل صوتی یا ویدیویی خود، روی Select Files کلیک کنید.

-چند ثانیه صبر کنید تا پردازش تمام شود.

-در صفحه بعدی دو فایل صوتی به شما داده می‌شود که یکی وکال موزیک بهصورت جداگانه و دیگری آهنگ بدون صدای خواننده است.

-نکته هیجان انگیز این سایت این است که علاوه‌بر حدف صدای خواننده می‌توانید از پنل سمت چپ مواردی مانند درام، باس، صدا و نویز و غیره را نیز از فایل اصلی جدا کنید.

یادتان باشد برای دریافت فایل‌ها حتما باید در سایت عضو شوید. خوش‌بختانه همه کاربران می‌توانند این سایت را رایگان آزمایش کنند و اگر از نتایج آن راضی بودند، ثبتنام کنند. ممکن است بدون خرید اشتراک نتوانید فایلتان را دانلود کنید و فقط بتوانید به‌صورت آنلاین به آن گوش دهید. اما ناامید نشوید؛ اگر می‌خواهید فایل صوتی را روی دستگاهتان دریافت کنید، می‌توانید افزونه‌های دانلود صدا از وب‌سا‌یت‌ها یا افزونه IDM برای کروم را امتحان کنید.

سایتvocal remover

به عنوان یک گزینه کاربردی در حذف صدا، حتما به سایت vocalremover.org فکر کنید. رابط کاربری این ‌سایت، ساده‌تر از چیزی است که فکرش را هم بکنید. وارد سایت شوید و آهنگ مورد نظر را در Browse my file آپلود کنید؛ کمتر از یک دقیقه، نسخه بدون کلام آن را دریافت خواهید کرد.

ممکن است فکر کنید ربات‌ها می‌توانند مثل سایت‌های آنلاین، صدای خواننده را دیلیت کنند؟

آیا ربات حذف صدای خواننده وجود دارد ؟

هنوز رباتی برای جداسازی صدای خواننده از آهنگ ساخته نشده. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های گفته شده استفاده کنید.

آیا برای حذف صدای خواننده از روی آهنگ نیاز به سخت افزار خاصی می باشد؟

در صورتی که از سرویس های آنلاین استفاده کنید نیاز به سخت افزار برای این کار ندارید اما اگر از برنامه حذف صدای خواننده روی کامپیوتر استفاده می‌کنید، باید سیستم شما دارای یک کارت صدا باشد. کارت صدا شامل مبدل های آنالوگ به دیجیتال و مبدل های دیجیتال به آنالوگ خواهد بود تا بتوانید سیگنال را به رایانه منتقل کرده و به اسپیکر برگرداند. این مفهوم اصلی کارت صدا است.

731758ae b4b8 4805 9bf8 a800ee249f54 معرفی بهترین برنامه حذف صدای خواننده از روی آهنگ

میکسر صدا دوکاناله کامیکا COMICA LINKFLEX AD5

کارت صدا برای آهنگسازانی که با استفاده از نرم افزار در استودیوهای خانگی کار می‌کنند ضروری است. کارت صدا می‌تواند حتی ساده ترین لپ‌تاپ ها را به یک استودیوی خانگی ساده تبدیل کند. برای صداسازی و افکت روی صدا، از حالت های مختلفی که LINKFLEX AD5  دارد، می‌توانید استفاده کنید. بعد از اینکه صدای خواننده را از ملودی جدا کردید، می‌توانید با استفاده از این کارت صدا، فایل صدای خودتان را با آهنگ یکی کرده و روی لپ تاپ خود خروجی (بدون افت کیفیت) بگیرید.

سخن پایانی:

گاهی اوقات ممکن است از ملودی یک آهنگ خوشتان بیاید و بخواهید آن را به‌صورت جداگانه در اختیار داشته باشید.  در این مقاله با آموزش حذف صدای خواننده در پلتفرم‌های مختلف همراه شما بودیم. آیا تا به حال از برنامه حذف صدای خواننده استفاده کرده‌اید؟ اگر برنامه بی کلام کننده آهنگ دیگری در این زمینه می‌شناسید به این فهرست اضافه کنید.

امتیاز دهید

1 Comment

  1. سپیده 1402-01-26 Reply

    دوستان اگر از برنامه های بالا استفاده کردید لطفا بگید کدوم برنامه کیفیت بهتری برای حذف صدای خواننده داره؟ ممنون

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*