وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

معرفی نرم افزارهای تغییر صدا

شاید برایتان پیش آمده باشد که احساس کنید به نرم افزار تغییرصدا برای سرگرمی و استفاده از صداهای دیگر نیاز دارید. حتی می‌توانید صدای خودتان را تغییر دهید و برای دوستانتان ارسال کنید. البته فراموش نکنید که این برنامه‌ها تنها جنبه‌ی سرگرمی و طنز دارند. تا به حال به این فکر کرده‌اید که می‌توانید از صدای سلبریتی مورد علاقه خود، از صدای یک حیوان یا یک غریبه استفاده کنید؟ این کار تنها با استفاده از اپلیکیشن تغییر صدا امکان پذیر است. نرم افزار تغییر صدا برای این کار بهترین گزینه است. برنامه‌های تغییر صدا برای تغییر لحن صدای افراد مناسب هستند. بهترین برنامه‌های موجود در این حوزه از طیف وسیعی از افکت‌ها و جلوه‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند. بهترین برنامه‌های تغییر صدا برنامه‌هایی هستند که ویژگی‌های مرتبط با گفتار را به گونه‌ای ویرایش ‌کنند تا صدای شما چندان شبیه به صدای خودتان نباشد. در ادامه به بررسی بهترین نرم افزارهای تغییر صدا پرداخته‌ایم و به برخی سوالات پرتکرار در این حوزه پاسخ داده‌ایم تا شما با استفاده از این جزئیات به راحتی برنامه مورد نیاز خود را دانلود کنید. برای آشنایی با بهترین برنامه‌های تغییر صدای اندروید و آیفون تا پایان این مقاله همراه بهین مدیا باشید.

برنامه VoiceFX یکی از بهترین نرم افزارهای تغییر صدا

برنامه VoiceFX نرم افزارهای تغییر صدا

رایگان (با پرداخت درون‌ برنامه‌ای) سیستم عامل: اندروید

VoiceFX یکی از جالب‌ترین برنامه‌های تغییر صدا است که در کنار ترفندهای صوتی رایج، از ابزار منحصر به فردی هم بهره می‌برد. یکی از این ابزارها، حالت بازخورد زنده است که دقیقا در هنگام صحبت کردن صدای شما را تبدیل می‌کند. یکی دیگر از این قابلیت‌ها، امکان استریم زنده است. شما می‌توانید خروجی را بطور زنده درون مرورگر وب یا مدیا پلیر استریم کنید، این برنامه چنین کاری را از طریق یک آدرس URL سفارشی و سرور انجام می‌دهد. شما تنها باید آدرس را وارد کنید و زمانی که شروع به صحبت کنید، بطور همزمان به صدای دیگری تبدیل می‌شود. VoiceFX یک تفاوت دیگر هم با سایر اپلیکیشن‌های تغییر صدا دارد که آن، امکان استفاده از فایل‌های صوتی موجود در دستگاه بجای ضبط یک صدای جدید است. بنابراین می‌توانید یکی از صداهای قبلی خود را درون این برنامه قرار دهید و خروجی را تحویل بگیرید.

دانلود VoiceFX

 

Squeak Voice Changer

Squeak Voice Changer

قیمت: رایگان (با پرداخت درون ‌برنامه‌ای) سیستم عامل: اندروید

Squeak Voice Changer الگوریتم ساده‌ای دارد و با سرعت بالایی صدای شما را به یکی از کاراکترهای موجود تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن کاراکترهای زیادی دارد و از Bruce the bot گرفته تا Patrick the Monster را در اختیارتان قرار می‌دهد. پیش از اینکه صدای خودتان را رکورد کنید، می‌توانید پیش‌نمایش از این شخصیت‌ها را ببینید، سپس صدای موردنظرتان را انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، ضبط صدا در هنگام صحبت است. این برنامه صدای شما را به شخصیت موردنظرتان تغییر می‌دهد و خروجی شفاف و دقیقی در اختیارتان قرار می‌دهد. با توجه به مدت زمان صدایی که ضبط کرده‌اید، برای تبدیل آن باید صبر کنید. اکنون می‌توانید می‌توانید آن را به عنوان یک فایل صوتی دانلود کنید یا اینکه بطور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای اینکه بتوانید از تمام شخصیت‌های این اپلیکیشن استفاده کنید، باید هزینه بپردازید. نسخه رایگان این برنامه محدودیت‌هایی دارد. برای مثال به شخصیت‌های محدودتری دسترسی دارید و البته باید با تبلیغات سروکله بزنید که فکر می‌کنیم کارتان با همین نرم افزار راه بیفتد. با وجود چنین مواردی، از نظر مدت زمان ضبط صدا محدودیتی در نسخه رایگان وجود ندارد.

دانلود Squeak Voice Changer

 

Voice Change نرم افزارهای تغییر صدا

Voice Change

رایگان (با پرداخت درون ‌برنامه‌ای) سیستم عامل: اندروید

در Voice Changer شما می‌توانید صدایتان را ضبط ‌کنید، یک افکت برایش انتخاب کنید و در نهایت به فایل دست پیدا کنید، حتی می‌توانید آن را دانلود کنید. این برنامه امکان ساخت یک فیلتر شخصی را هم برایتان فراهم می‌کند که در آن می‌توانید عناصر را با توجه علاقه‌تان تنظیم کنید. Voice Changer قابلیتی دارد که توسط آن می‌توانید صداهای ضبط شده را برش دهید. شما می‌توانید فایل‌های خروجی را به اشتراک بگذارید یا از آن‌ها به عنوان زنگ گوشی استفاده کنید. تنها موردی که ممکن است کمی برایتان آزاردهنده باشد، وجود تبلیغات درون این برنامه است.

دانلود Voice Change

 

برنامه Voicemod Clips

Voicemod Clips

اگر می‌خواهید در کنار تغییر صدا، امکان ضبط ویدیو را هم داشته باشید، Voicemod Clips گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین امکان ضبط و اعمال افکت روی فایل‌های صوتی وجود دارد. هدف اصلی اپلیکیشن، ارائه خروجی با قابلیت استفاده در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اسنپ‌ چت، اینستاگرام و تیک تاک است.

دانلود Voicemod Clips

 

برنامه Call Voice Changer Allogag

Call Voice Changer Allogag

سیستم عامل: iOS قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه)

از اپلیکیشن‌های تغییر صدا در دستگاه‌های مبتنی بر iOS می‌توان به Call Voice Changer Allogag اشاره کرد. رابط کاربری ساده برنامه امکان استفاده از آن را بسیار آسان کرده است و می‌توان از امکانات آن در طی تماس‌های صوتی نیز بهره گرفت. انتخاب صدای پس‌زمینه، پیش‌نمایش صوتی و استفاده از چندین فیلتر به صورت همزمان از دیگر قابلیت‌های برنامه محسوب می‌شوند. در ابتدا مقداری اعتبار رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، اما با اتمام اعتبار باید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید که با توجه به قابلیت‌های این برنامه، ارزشش را دارد. اگر هم تمایل به پرداخت درون برنامه‌ای ندارید از مدت اعتبار رایگان برنامه استفاده کنید. اکنون می‌خواهیم به دو سوال مهم در خصوص نرم افزار تغییرصدا پاسخ دهیم.

دانلود Call Voice Changer Allogag

 

آیا این‌ اپلیکیشن‌ها بهترین برنامه‌های تغییر صدای قانونی هستند؟

برنامه‌های آنلاین تغییر صدای تماس تا زمانی که صدای خود را فقط برای شوخی با افراد شناخته شده و سرگرمی تغییر دهید، قانونی هستند. با این حال، ما توصیه می‌کنیم که از برنامه‌های تغییر صدا برای تهدید یا ارتکاب هرگونه فعالیت غیرقانونی استفاده نکنید که ممکن است باعث بررسی دقیق قانونی شود.

آیا می‌توان ضبط‌ها را به فرمت‌های مختلف صادر کرد؟

بله بسیاری از برنامه‌های تغییر صدا در زمان واقعی به شما امکان می‌دهند، فایل‌های صوتی ضبط شده خود را به فرمت‌های MP3، WAV و دیگر فرمت‌های مشابه تولید کنید که برای ازلاعات بیشتر می‌توانید از مقاله آشنایی با انواع فرمت‌های صوتی استفاده کنید.

برای آشنایی با انواع فرمت های صوتی این مقاله را مطالعه کنید.

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم تا چند نمونه از بهترین برنامه‌های Voice Changer یا نرم افزارهای تغییر صدا را معرفی کنیم. امیدواریم رضایت بخش باشد و مقاله را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. نظر شما در مورد بهترین برنامه‌های تغییر صدا چیست؟ آیا تا به حال از این برنامه‌ها روی گوشی خود استفاده کرده‌اید؟ نکته آخر اینکه به غیر از برنامه‌های موجود در اندروید و iOS می‌توانید برنامه‌های موجود در وب را نیز امتحان کنید که از طریق مرورگرهای وب قابل دسترسی هستند. قابل توجه‌ترین برنامه Lingo Jam است که صدای مرد را به زن و صدای زن را به مرد تبدیل می‌کند.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*