وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

بهترین میکروفون های ASMR برای ضبط صدای باکیفیت

بهترین میکروفون های ASMR برای ضبط صدای باکیفیت

کلمه ASMR سومین جستجوی محبوب در یوتیوب (بیش از ۱۴ میلیون) است؛ همان حس خوشایندی که برخی هنگام شنیدن یا تماشای چیزی در مغز خود احساس می‌کنند. میلیون‌ها نفر در دنیا به تماشای ویدئویی در یوتیوب نشسته‌اند که در آن فردی روبرو به دوربین، خوراکی می‌خورد یا صدای چیزی شبیه خش خش برگ را با میکروفون asmr به اشتراک می‌گذارد. این فرد بدون اینکه کار سختی انجام بدهد یا سرمایه اولیه خاصی داشته باشد، درآمد زیادی کسب می‌کند.

افراد زیادی سرتاسر دنیا در شهرهای پرجمعیت زندگی می‌کنند؛ با وجود زندگی همراه با آلودگی هوا و ترافیک…؛ دیدن زیبایی جنگل و صدای پرندگان برایشان لذت بخش است. ویدیویی را در نظر بگیرید که یک شخص به دل جنگل زده و در طبیعت چادر می‌زند و در نهایت هم آشپزی مختصری انجام داده و بر می‌گردد. صدای پرندگان، شکستن شاخه درخت، آتش، صدای رودخانه، کمک می‌کند براحتی ویدیوی ای اس ام آر با آرامش بسازد. این دنیای ASMR است. اگر دوست دارید مانند پیج‌های اینستاگرامی معروف همچون Zachchoi یا asmrthechew محتوای ASMR تولید کنید، با ما همراه باشید.

اس ام ار بهترین میکروفون ASMR برای ضبط صدای باکیفیت

نکاتی برای کسب درآمد از ASMR

ASMRtist یا هنرمندان ASMR باید هر بار ایده جدیدی برای ساخت ویدئوهای خود در نظر بگیرند تا مخاطبان همچنان این حس خوشایند را تجربه کنند. ماریا، صاحب کانال Gentle Whispering می‌گوید برای ساخت ویدئو باید حساب همه چیز را داشته باشید؛‌ اینکه چه بپوشید، از چه وسایلی استفاده کنید، وسایل را در چه فاصله‌ای از میکروفن و دوربین قرار بدهد و حتی تصویر پس‌زمینه چه باشد. یک ویدیو ASMR خوب حتی می‌تواند تا ۱۶ میلیون بازدید را به خود اختصاص دهد و درآمد و شهرت خوبی برای اجرا کننده بهمراه داشته باشد.

تحقیقات فعلی نشان می دهد که توانایی شما در تجربه ASMR ارتباط مستقیم با عصب های مغز شما دارد. به گفته صاحب کانال یوتوب Gentle  Whispering  با بیش از ۲ میلیون عضو که ویدئوهای ASMR منتشر می‌کند، واکنش افراد به محرک‌های ASMR ممکن است در روزهای مختلف وابسته به حالت روحیشان متفاوت باشد.

کیفیت خوب صدا در فیلم های ASMR بخاطر میکروفون هایی است که نزدیک یا کمی دورتر از سوژه قرار می‌گیرند. به عنوان مثال در یک فیلم آشپزی، دوربین و میکروفون را در کنار غذا قرار می‌دهند، بنابراین بیننده می‌تواند صداهای همزن، سرخ شدن روغن را با جزییات دقیقی بشنود.

ابزارهای مورد نیاز برای ساخت ویدئو های ASMR

وسایلی که برای ضبط ویدیوهای asmr نیاز دارید یک دوربین یا موبایل برای فیلمبرداری، یک منبع نور و مهم‌ترین وسیله، یک میکروفن asmr است. میکروفون asmr در این سبک ویدیوها تاثیرگذارترین وسیله است؛ پس ارزشش را دارد که برای خرید یک میکروفون باکیفیت هزینه کنید. نگران نباشید ما اینجا هستیم تا انواع میکروفون مناسب asmr را برایتان شرح دهیم.

بهترین میکروفون ASMR

یکی از بهترین میکروفون ها برای این کار میکروفن هایی است که با آن بتوانید روی حجم صدا کنترل داشته باشید (دکمه گین کنترل) و آن را به دلخواه کم یا زیاد کنید.

 دانستن الگوی قطبی این میکروفون ها نیز به شما کمک می‌کند که میکروفنی را انتخاب کنید که برای فعالیتتان مناسب‌تر است. میکروفن‌هایی که از الگوی قطبی تمام‌جهتی (Omni-Directional) استفاده می‌کنند صدا را از تمام محیط اطراف، به یک میزان دریافت می‌کنند. میکروفن‌های دوجهتی یا Bidirectional صدا را از جلو و پشت میکروفن دریافت می‌کنند و صداهای اطراف را حذف می‌کنند. میکروفن‌هایی که تک وجهی Cardioid هستند، صدا را از جلوی میکروفن دریافت می‌کنند و صداهای اطراف و پشت میکروفن را به طور کامل حذف می‌کنند.

میکروفون وکال استودیویی کامیکا STM01 

بعضی از ASMRtist ها هستند که دوست دارند مانند عکس بالا میکروفونی با ابعاد نسبتا بزرگ داشته باشند تا از ظاهر میکروفون برای جذابیت ویدیوشان استفاده کنند. تم ویدیوهای این افراد معمولا مینیمال است بغیر از سوژه اصلی و میکروفون، آیتم اضافه ای داخل ویدیو نباشد. میکروفون های کندانسر با ظاهر جذاب و ابعاد مناسبی که دارند، یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای  ASMR هستند.

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM20

اکثر فودبلاگرها دوست دارند میکروفونی انتخاب کنند که خیلی در دید بیننده نباشد و تمرکز اصلی روی سوژه باشد؛ در این موقعیت شاتگان ها مانند VM20 انتخاب مناسبی هستند.

 این میکروفون بدلیل داشتن باتری داخلی، نیاز به کارت صدا ندارد و به همین خاطر کیفیت صدای بسیار عالی روی موبایل و لپتاپ یک مدل رکورد می‌کند. با وجود حساسیت قابل تنظیم این میکروفون مجبور نیستید برای از بین بردن نویز صدا در حین تدوین بصورت نرم افزاری آن را کم کنید. الگوی قطبی VM20 سبب شده تا این میکروفون نسبت به صداهای اطراف حساسیت کمتری داشته و تمرکز اصلی روی صدایی باشد که از روبروی میکروفون دریافت می‌شود.

میکروفون کامیکا comica sta-u1

میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U1

افراد خوش ذوق و باسلیقه‌ای هستند که دلشان می‌خواهد فضای فیلمبرداری آن‌ها با ابزاری که استفاده می‌کنند یکدست باشد. اما ست کردن همه وسایل کار ساده ای نیست خصوصا اینکه میکروفون ها عموما سیاه یا سفید هستند. خبر خوب این است که میکروفون رومیزی و استودیویی STA-U1 با نشانگر چند رنگ RGB، جلوه خاص و حرفه‌ای به میز شما می‌دهد.

اگر در محیط غیرآکوستیکی ویدیو رکورد می‌کنید، خروجی صدای پر از نویزی خواهد داشت. بهترین میکروفون ها برای این شرایط، میکروفون‌های کاردیوید هستند که نویز محیط را تا حد زیادی دفع می‌کنند.

میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U2D

این مدل با الگوی کاردیویدی که دارد به راحتی نویز محیط را حذف می‌کند. میکروفون کامیکا  STA-U2D با نور RGB شش حالته طراحی شده که جذابیت ظاهری به محیط فیلمبرداری شما می‌دهد و به راحتی با فضای اتاقتان هماهنگ می‌شود. پک این میکروفون با یک استند رومیزی عرضه شده که شما را بی نیاز از پایه بازویی می‌کند. با قرار دادن میکروفون روی پایه، می‌توانید آن را به ارتفاع و زاویه دلخواه قرار داده و بهترین موقعیت برای ضبط صدا را انتخاب کنید. بعلاوه استفاده از پایه میکروفون می‌تواند ظاهر حرفه‌ای و آراسته‌ای را به محتوای شما ببخشد.

کیت بلاگری کامیکا K5 به همراه میکروفون ASMR

کیت نگهدارنده موبایل کامیکا COMICA CVM-VM10-K5 به همراه نور و میکروفون ASMR

نور کافی در عکاسی و ویدئوگرافی برای بلاگرها بسیار مهم است و در ایجاد تجربه‌ی بصری تأثیر قابل توجهی دارد. مثلا انتخاب نور گرم در ویدئوها می‌تواند احساس دوستانه و دلنشین را به مخاطبان منتقل کند. K5 کامیکا شامل پایه نگهدارنده موبایل با قابلیت چرخش بصورت عمودی و افقی می باشد که با داشتن نور پرتابل و یک میکروفون شاتگان بهترین گزینه برای شماست. این پک امکان فیلمبرداری، نورپردازی و صدا برداری را به صورت همزمان به شما می‌دهد. کافی است موبایل را به پایه متصل کنید و دوربین را روی حالت سلفی یا حتی دوربین عقب قرار دهید و بدون نیاز به کمک کسی به ضبط مراحل فیلم بپردازید.

بهترین میکروفن اقتصادی برای ASMR

میکروفون یقه ای کامیکا SIG.LAV V05 اقتصادی ترین میکروفون ASMR

ممکن است بودجه کافی برای تجهیزات حرفه ای نداشته باشید یا در مرحله شروع هستید و ریسک خرید تجهیزات حرفه ای برایتان انتخاب سختی باشد. ما برای شما میکروفون اقتصادی را توصیه می‌کنیم که علاوه بر اینکه با موبایل و دوربین سازگار است، حساسیت آن هم قابل تنظیم است.

با میکروفون کامیکا مدل SIG.LAV V05 می‌توانید در هر شرایطی صدای باکیفیت رکورد کنید. کافی است زمانی که می‌خواهید میکروفون را به گوشی متصل کنید دکمه تنظیم آن را روی حالت موبایلی بگذارید و زمانی که با دوربین عکاسی رکورد می‌کنید، میکروفون را روی حالت دوربین تنظیم کنید. باتری میکروفون V05 لیتیومی است که قادر است تا 40 ساعت برای شما رکورد کند. امکان تغییر حساسیت میکروفن برای از بین بردن نویز محیط از دیگر ویژگی‌های این مدل مقرون بصرفه است.

سخن نهایی

انتخاب میکروفون مناسب برای ضبط ASMR با کیفیت، بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. با خواندن این مقاله می‌توانید میکروفونی را انتخاب کنید که مناسبتان باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*