وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
ضمن تبریک سال نو. به دلیل حجم بالای مرسولات، ارسال سفارشات خارج از تهران، بعد از تعطیلات نوروز انجام می‌گیرد.

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟ با شروع قدرتمندانه و داشتن علم نسبت به کاری که درصدد انجام آن هستید. شاید تاکنون به مقالات و توصیه‌‌های زیادی برخورده باشید که برای رسیدن به یک بلاگر موفق، باید محتوای باکیفیت تولید کنید. این موضوع مهم و ضروری است اما در حقیقت همه‌ی ماجرا نیست. بخش اصلی کار بلاگرهای موفق در پشت صحنه اتفاق می‌افتد و قصد داریم این واقعیت را در مقاله پیش رو مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟

قطعاً در اوایل کار بلاگری بعد از این که اکانت خود را در حالت عمومی قرار دادید و اطلاعات کامل تماس و راه ارتباط خود را برای مخاطبانتان در پیج خود قرار دادید، نیاز دارید تا موارد مختلفی از قبیل محل زندگی، محل کار و کارهای روزمره خود را منتشر کنید. طبیعتا این موضوع در شروع کمی چالش برانگیز است. اکثر افراد درگیر قضاوت دیگران هستند و برای آپلود کردن یک ویدیو یا استوری روی پیج خود مدام به این موضوع فکر می‌کنند که افرادی که این محتوا را ببیند چه نظری می‌دهند. اما موضوع اصلی این است که اگر مصمم هستید که کار خود را در حوزه بلاگری شروع کنید با اعتماد به نفس تمام هر نوع محتوایی که از نظر خودتان مناسب است را بارگذاری کنید و اهمیتی به نظرات مثبت و منفی افراد ندهید. بلاگری انواع مختلف و متنوع زیادی دارد که در مقاله بلاگری چیست؟ بلاگر کیست؟ به آن پرداخته‌ایم. اکنون قصد داریم شما را با نکاتی آشنا کنیم که لازم است هر بلاگری که می‌خواهد موفق و معروف شود، بداند.

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟

حوزه تخصصی داشته باشید:

اکانت خود را در حالت (Public) عمومی قرار دهید موضوع مهمی که برای شروع کار بلاگرها واجب است، انتخاب یک حوزه تخصصی است. امروزه با وجود کاربران زیادی که در اینستا وجود دارد، افراد زیادی در حوزه بلاگری فعالیت می‌کنند و بلاگر بودن روزبه روز در حال رشد است. پس شما برای فعالیت بهتر و خروجی مناسب باید یک حوزه تخصصی را برای کار آغاز کنید. اینگونه مسیر هموارتر است. اگر سراغ مواردی بروید که رقیب کم‌تری دارد احتمال پیشرفتتان زیاد می‌شود، به عنوان مثال بجای بلاگری غذاهای فست فودی به سراغ غذاهای سنتی بروید.

مخاطب هدف خود را بشناسید:

در این مرحله باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ سوالاتی از قبیل چطور می توانم جذاب باشم؟ در رابطه با چه چیزی بنویسم و… پرسش‌های خوبی هستند اما تا زمانی که مخاطب خود را نشناخته باشید، تاثیری در عملکرد شما نخواهند داشت.

با برندسازی چگونه یگ بلاگر موفق شویم :

برندسازی یکی از مهم‌ترین مواردی است که به رشد بلاگرها کمک می‌کند. اگر از همان ابتدا به صورت تخصصی روی حوزه خود تمرکز داشته باشید، دنبال کنندگان‌ شما را به عنوان متخصص در آن حوزه می‌شناسند و هرجا حرفی از تخصص شما بشود، در ذهن افراد برندتان پدیدار می‌شود. این موضوع در طول مسیر شغلی برای تبلیغات شما موثر خواهد بود.

تیکه کلام داشته باشید:

منظور ما دقیقا تیکه کلام نیست. می‌توانید یک تیکه کلام یا حرکت خاص برای خود ایجاد کنید، یک حرکت مخصوص به خود داشته باشید، چیزی که منحصرا برای شما باشد و در تمام محتواهایتان از آن استفاده کنید. این موضوع کمک می‌کند تا حس ماندگاری بیشتری در ذهن افراد داشته باشید. اینستاگرام یک پلتفرم است که برای هدف سرگرمی ساخته شده و موضوع اصلی آن کسب درآمد نیست. این خلاقیت شما است که چقدر با افراد صمیمی می‌شوید و با تکنیک‌های مختلف شروع به درآمدزایی می‌کنید.

آموزش ببینید:

سعی کنید در این مسیر آموزش ببینید و یا در دوره‌های مختلف شرکت کنید. قطعاً آموزش درست شما را چندین پله بالاتر می‌برد.

تبلیغات را فراموش نکنید:

برنامه تبلیغاتی داشته باشید و در طول زمان روش‌های مختلف آن را تست کنید تا ببینید کدام برای شما بازخورد بهتری خواهد داشت. این تبلیغات می‌تواند توسط پیج‌های مرتبط به حوزه کاری شما، پیج‌های فروشگاهی و… انجام شود.

فعالیت مستمر:

به عبارت ساده، تا زمانی که فعالیت کمی داشته باشید، یک بلاگر موفق نخواهید بود. فعالیت مداوم داشته باشید و سعی کنید به صورت کامل به اینستاگرام مسلط شوید. با توجه به الگوریتم‌هایی که اینستاگرام و به صورت کلی شبکه‌های اجتماعی دارند، استمرار و تعامل با مخاطب از پراهمیت‌ترین موارد است. هرچه بیشتر کاربر را در صفحه خود نگه دارید درآمد بیشتری هم برایتان به همراه خواهد داشت. قطعاً از روز اول از محتوای شما استقبال زیادی نخواهد شد ولی نباید با اولین شکست یا چالش بی‌خیال قضیه ‌شوید. همین رمز موفقیت شما خواهد بود.

تسلط بر اپلیکیشن اینستاگرام:

همانطور که اشاره کردیم تسلط کافی داشتن به اپلیکیشن اینستاگرام برای فعالیت درست و استاندارد لازم است. باید نحوه بارگذاری محتوا در آن را بلد باشید و هر نکته فنی و مهمی در رابطه با آن را بدانید.

مهم ترین تجهیزات برای بلاگری کدام است؟

برای اینکه باکیفیت‌ترین محتوا از لحاظ نور، تصویر، صدا را تولید و در اختیار کاربران خود قرار دهید، نیاز به تجهیزاتی مثل کیت بلاگری، میکروفون و… دارید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

DSC1696b 1024x1024 500 چگونه یک بلاگر موفق شویم؟

ست میکروفون بی سیم کامیکا BoomX-D D2
اگر بلاگری هستید که تیپ منحصر به فردی دارید و نمی‌خواهید فرستنده‌ی میکروفون دیده شود، اگر در موقعیتی مجبور به ضبط صدا و فیلم شدید که لباسی شبیه به تی‌شرت به تن داشتید و ترکیب میکروفون با آن لباس را خوب نمی‌دانستید، اگر بلاگر ماشین یا بلاگر املاک هستید و مشخص شدن فرستنده‌ی میکروفون با سلیقه شما جور در نمی‌آید، ست میکروفون بی‌سیم کامیکا BOOMX-D D2 دارای میکروفون یقه‌ای است و نیاز نیست که دنبال راهکار بگردید. می‌توانید کابل میکروفن یقه‌ای را به فرستنده وصل کنید و میکروفون یقه‌ای را به خودتان متصل کنید، فرستنده را داخل جیبتان بگذارید و براحتی به کارتان بپردازید.

8e4737e3 9c96 4647 8c12 b8642c45d627.jpg 500xaf چگونه یک بلاگر موفق شویم؟
ست میکروفون بی سیم کامیکا VDLive10 USB
فرض کنید بلاگر هستید و می‌خواهید به ضبط فیلم بپردازید و با مخاطبانتان جلوی دوربین صحبت کنید اما محیطی که در آن قرار دارید اجازه بردن تجهیزات بزرگ را به شما نمی‌دهند. در اینصورت چه باید کرد؟ ست میکروفون بی سیم کامیکا VDLive10 USB ابعاد و اندازه کوچکی دارد که به راحتی به موبایل اندروید شما وصل می‌شود و فرستنده هم به خود شما وصل می‌شود. این محصول بسیار سبک بوده و هنگامی که به موبایل خود وصل می‌کنید از لحاظ ظاهری خیلی به چشم نمی‌آید، درواقع انگار فقط دارید با موبایلتان فیلم رکورد می‌کنید. در اینصورت در هر محیطی می‌توانید برای دنبال کنندگان پیجتان بدون ایجاد ممنوعیت فیلم تهیه کنید. این میکروفون مدل دیگری با همین مشخصات برای افرادی که گوشی آیفون دارند هم تعبیه کرده که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ست میکروفون بی سیم کامیکا VDLive10 MI سر بزنید.

69cbcdf9 5bbc 4920 afe6 5d4fe0c84a36 چگونه یک بلاگر موفق شویم؟

کیت نگهدارنده موبایل کامیکا COMICA CVM-VM10-K5
سه ابزار برای تولید محتوا از ضروریات کار به شمار می‌رود، صدا و نور و تصویر. کیت نگهدارنده موبایل کامیکا COMICA CVM-VM10-K5 تمام این تجهیزات را دارد و شما در یک دست خود می‌توانید یه استودیوی سیار داشته باشید. فرض کنید تستر غذا و یا فود بلاگر هستید، در این صورت حداقل باید از یک فرد دیگر کمک بگیرید تا یک نفر از شما غذا را تست کرده و دیگری فیلم‌برداری کند. اما با کیت نگهدارنده موبایل معرفی شده شما می‌توانید پایه را جلوی خود روی میز قرار دهید و به راحتی و بدون نیاز به کمک به ضبط فیلم بپردازید. با این محصول سوال چگونه یک بلاگر موفق شویم؟ به راحتی قابل حل است زیرا که تجهیزات در این حیطه کاری نقش بسزایی دارد، البته که یادگیری تمام مواردی که اشاره کردیم هم نقش بسزایی در بلاگر شدن دارد.

سخن پایانی:
اگر مطالب را با دقت خوانده باشید، به خوبی می‌دانید که چگونه می توان به یک بلاگر موفق تبدیل شد. اما تمامی این مطالب زمانی کاربرد دارند که این نکات را در صفحه خود اعمال کنید. نباید صرفاً به موفقیت در یک بخش خاص قانع باشید بلکه باید تصویر بزرگ‌تری از اهداف خود در ذهن داشته باشید. گاهی لازم است روی کیفیت و یا کمیت محتوا بیشتر کار کنید و گاهی کار بر روی شبکه‌سازی، سئو، تحلیل رقبا و … اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.این موارد اصولی است که یک بلاگر موفق باید بداند. ممنون که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید. نظرتان درباره این مقاله چیست؟ آیا دوست دارید مقاله‌های بیشتری در این زمینه منتشر کنیم؟

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*