وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

آموزش مقدماتی ادیت ویدیو با اینشات به همراه لینک دانلود

در دنیای امروز که همیشه گوشی‌هایمان را به همراه داریم، ادیت ویدیو تبدیل به یک سرگرمی شده و می‌توان با چنین کاری اهداف  شخصی و تجاری انجام داد. شاید تا چندین سال قبل برای ادیت ویدیو حتما به یک کامپیوتر قدرتمند نیاز بود ولی امروزه اپ‌های زیادی برای این کار توسعه پیدا کرده اند. تمامی این برنامه ها رابط کاربری مناسبی دارند و برای استفاده از آنها نیازی به دستور‌العمل‌های خاصی ندارد. در این مقاله قصد داریم برنامه اینشات را که یکی از بهترین برنامه های ادیت ویدیو است را آموزش دهیم.

لوگو اینشات

اینشات چیست؟

اینشات یکی از برنامه های ساخت ویدیو بوده و کار با آن خیلی راحت است. این برنامه امکانات زیادی مثل کراپ، افزایش سرعت، افزودن فیلترها و اضافه کردن زیرنویس به ویدیو را فراهم می‌کند. Inshot یکی از بهترین اپ‌ها برای اضافه کردن جلوه‌های ویدیویی است. با توجه به تمامی این موارد، اینشات یک ابزار مناسب برای شروع یادگیری ادیت ویدیو محسوب می شود.

 

لوگو اینشات   Video Editor & Video Maker – InShot
قیمت: رایگان

سازنده: .InstaShot Inc

سیستم عامل: iOS و اندروید

حجم: 94 / 47 مگابایت

دانلود از اپل استور

دانلود از گوگل پلی

قابلیت های اینشات

یکی از ساده ترین ویژگی‌های این اپ را برش و تقسیم ویدیو‌ها و همچنین ادغام آنها تشکیل می دهند. توسط این برنامه می توانید ویدیو های خود را به قسمتهای کوتاه‌تر تقسیم کنید و یا با ترکیب آن‌ها، یک پروژه طولانی‌تر بسازید. تغییرات زیادی را می توانید بر روی کلیپ ها اعمال کنید، بعنوان مثال اضافه کردن افکت های مختلف مثل اسلوموشن و یا امکان شخصی سازی ویدیو با تنظیم کنتراست، غلظت یا روشنایی و… .

با استفاده از برنامه اینشات می‌توانید ویدیوهای خودتان را کراپ کنید و برای پست کردن در شبکه های اجتماعی مختلف شخصی سازی کنید و به ویدیوی خود متن اضافه کنید و با فونت و رنگهای مختلف خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. در این اپ امکان اضافه کردن افکت های سینمایی، سیاه و سفید، و قدیمی به ویدیوها وجود دارد. برای اینکه ویدیوی شما ظاهر متفاوت تری داشته باشد، می‌توانید به آن گیف و ایموجی اضافه کنید و یا از حدود نزدیک به 1000 استیکر، چندین نمونه را استفاده کنید.

در کنار این قابلیتها، اینشات از کتابخانه آهنگ هم بهرمند است که دارای آهنگ، موسیقی پس زمینه و نویز است. اگر هیچ کدام از این آهنگهای موجود در این برنامه مورد علاقه شما نیست، می توانید صدای مورد نظرتان را توسط گوشی ضبط کنید.

 

آموزش برنامه اینشات

برای شروع، روی گزینه “Video” ضربه بزنید و پس از انتخاب ویدیو و وارد کردن آن به اینشات، بوم خور را تنظیم کنید.

آموزش برنامه اینشات

در این برنامه نسبتهای تصاویر و سایزهای مختلفی در نظر گرفته شده است تا برای هر شبکه اجتماعی بتوانید ویدیوهای افقی یا عمودی و… ضبط کنید.

 

برش ویدیو با اینشات

برای اینکه از یک ویدیو طولانی، بخش خاصی را انتخاب کنید می توانید ویدیو را به قسمت های کوچکتری تقسیم کنید.

برش ویدیو با اینشات

علاوه بر کاهش زمان ویدیو، می توانید به بهترین بخش های ویدیو دست پیدا کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • گزینه “Trim” یا آیکون قیچی را انتخاب کنید.
  • اسلایدرها را به محلی که مد نظرتان است جابجا کنید.
  • روی علامت تیک که در سمت راست صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

 

تقسیم ویدیو با اینشات

این عملکرد به کاربران اجازه می‌دهد که یک ویدیوی بلند را به چندین قسمت کوتاه تر تبدیل کرد. نوار سفید رنگ به همراه نقاط قرمز رنگ نشانگر قسمتی از ویدیو است که می‌خواهید تقسیم کنید.

تقسیم ویدیو با اینشات

این مراحل را به ترتیب انجام دهید:

  • ویدیویی که قصد تقسیم آن را دارید انتخاب کنید. روی گزینه Trim ضربه زده و سپس «Split» را انتخاب کنید.
  • نوار سفید رنگ دارای نقاط قرمز رنگ را به بخش جلویی و پشتی محلی که می‌خواهید کلیپ شما تقسیم شود، حرکت دهید.
  • پس از پایان کار خود، روی علامت تیک ضربه بزنید.

 

ادغام ویدیو با اینشات

با این ویژگی می‌توانید چندین کلیپ را به یک ویدیو اضافه کنید.

ادغام ویدیو با اینشات

برای این کار ابتدا ویدیوهای مورد نظرتان را انتخاب کنید.  امکان افزودن ویدیوهای اضافه با ضربه روی دکمه «+» وجود دارد. ویدیوهای انتخاب شده به پروژه شما اضافه خواهند شد.

 

اضافه کردن فیلتر به اینشات

با استفاده از فیلترهای زیادی که در این بخش وجود دارد می‌توانید زیبایی بیشتری به ویدیوها بدهید. در بخش فیلتر سه دسته‌بندی برای ویرایش ویدیو شامل افکت، فیلتر و تنظیم وجود دارد. انواع مختلف افکت برای کاربران درنظر گرفته شده که برای مثال می‌توان به استایل ویدیو اشاره کرد که آن نیز گزینه‌های مختلفی دارد. یکی از این گزینه‌ها، تحریف ویدیو است که توسط آن می‌توانید افکت‌های مختلفی مانند موج را به ویدیوی خود اضافه کنید. از سایر افکت‌ها می‌توان به برق، آتش‌بازی، حباب‌ها و ستاره اشاره کرد.

مورد دوم، فیلتر است که به شما اجازه می‌دهد نورپردازی مورد نظر خود را به ویدیو اضافه کنید. گزینه های مختلفی برای رنگ از روشن و طبیعی تا سایه‌های تیره برای کاربران درنظر گرفته شده است. برخی از فیلترهای اینشات رایگان هستند اما چندین فیلتر پولی نیز برای خرید وجود دارد.

در نهایت گزینه تنظیم، ابزار ویرایش ویدیو را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بخش می توانید روشنایی، کنتراست، اشباع و میزان گرمی ویدیوی خود را متعادل کنید.

 

افزودن متن و استیکر به ویدیو با اینشات

برای تاثیرگذاری بیشتر از متن و استیکرها می‌توانید استفاده کنید. افکت متن فونت استایل‌های زیادی دارد، شما می‌توانید رنگ و محل فونت را نیز تغییر دهید. علاوه بر این هم می‌توانید از گزینه های بیشتری مثل قرار دادن سایه یا تغییر شفافیت متن و افزودن حاشیه، استفاده کنید.

با توجه به شبکه اجتماعی که می خواهید در آن اشتراک گذاری کنید از استیکرهای متحرک، ایموجی ها و فایل‌های گیف زیادی که در برنامه اینشات وجود دارد می توانید استفاده کنید. برخی از این استیکرها رایگان هستند و برخی از آنها با پرداخت هزینه در اختیارتان قرار می‌گیرند.

 

افزودن آهنگ به ویدیو با اینشات

یکی دیگر از امکانات برنامه اینشات مربوط به افزودن موسیقی به ویدیو می‌شود. روی گزینه موسیقی ضربه بزنید تا به ویدیوهای خود آهنگ پس‌زمینه اضافه کنید. از آهنگ های موجود در کتابخانه برنامه اینشات می توانید از موسیقی مورد نظر خودتان استفاده کنید، البته از میان آهنگهای آیتونز و یا موسیقی های موجود در موبایل استفاده کنید.

 

 

نحوه ذخیره ویدیوی اینشات

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • بر روی آیکون سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس گزینه “ُSave” را انتخاب کنید.
  • علاوه بر اینکه می توانید ویدیو را در موبایل خود ذخیره کنید، امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی هم وجود دارد.

 

برای صداگذاری روی ویدیو می توانید از ست میکروفون وایرلس کامیکا BoomX-D D2 و میکروفون یقه ای کامیکا SIG.LAV V05 استفاده کنید.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*