میکروفون استریم

میکروفون استریم:

یکی از ابزار مهم در استریم و تولید محتوا، داشتن یک میکروفون است. زیرا داشتن صدای مطلوب یکی از آپشن‌ها در تولید محتوای ویدیویی و یا استریم شماست و این موضوع با داشتن یک میکروفون باکیفیت حل می‌شود. انتخاب بهترین میکروفون برای استریم کردن، به مقدار رضایتی که دوست دارید درکارتان داشته باشید بستگی دارد. طبیعتا میکروفون‌ها دارای انواع گوناگون با قابلیت‌های متفاوتی هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای استریم کردن و هر کدام از کارهای دیگری که به خرید یک میکروفون مناسب نیاز دارید، با ما همراه باشید چرا که در این مقاله پنج میکروفون برتر را با بهترین قیمت ممکن برایتان جدا کرده‌ایم.

قیمت میکروفون برای استریم:

طبیعتا هر استریمری که کیفیت کار برایش مهم باشد نیاز به خرید میکروفون استریم دارد تا بتواند صدای خود را به صورت رسا به مخاطب انتقال دهد. مسئله این است که شاید بودجه زیادی برای خرید میکروفون گران قیمت نداشته باشید. در این مواقع به ناچار باید میکروفون ارزان‌تر تهیه کنید تا بعدا یک میکروفون بهتر خریداری کنید. که خب ممکن است همان میکروفون هم افزایش قیمت داشته باشد. خبر خوب این‌که اگر با بهین مدیا همراه باشید، چند مدل میکروفون مناسب استریم با قیمت کم و با کیفیت بالا به شما معرفی می‌کنیم. میکروفون‌های با قیمت بالا، دارای امکاناتی هستند که کارایی مطلوبی دارند اما شاید به طور مستقیم روی کیفیت صدای شما تاثیر نگذارند. برای مثال از جمله این امکانات می‌توان به نبود امکان کم و زیاد یا حتی قطع کردن صدا روی خود میکروفون اشاره کرد.

انتخاب میکروفون استریم:

انتخاب میکروفون در این زمینه شاید کمی برای شما سخت باشد و هیچ دانش اولیه‌ای در مورد انواع آن نداشته باشید. نگران نباشید ما برای همین این‌جا هستیم. اگر قصد دارید تا استریم را آغاز کنید این مقاله می‌تواند ارزان ترین میکروفون‌های مناسب استریم را به شما معرفی کند تا تاثیر مثبتی در هزینه‌ و سرمایه‌گذاری شما داشته باشد. بدون شک هر استریمری که می‌خواهد به طور جدی به استریم کردن بپردازد باید حداقل سطح کیفی مطلوب برای انتقال تصویر و صدای خود را داشته باشد. در ادامه به بررسی میکروفون‌هایی که قولش را دادیم، می‌پردازیم.

 

میکروفون یقه‌ای کامیکا CVM-V01.USB

این مدل یکی از میکروفون‌های یقه ای می‌باشد که کاربران زیادی از آن برای تولید محتوا یا استریم استفاده می‌کنند. این میکروفون برای تولید محتوا بسیار مناسب است. کیفیت صدای مطلوب، یکی از ویژگی‌های مهم آن می‌باشد. استفاده از میکروفون‌های یو‌اس‌بی و متصل کردن آن به کامپیوتر، نیاز شما به کارت صدا را برطرف می‌کند زیرا کامپیوتر انرژی برق مورد نیاز را تامین می‌کند. این میکروفون با موبایل‌های دارای درگاه تایپِ سی سازگاری دارد. علاوه بر آن دارای قابلیت تغییر از تایپ سی به یواِس‌بی می‌باشد که می‌توان با لپ تاپ، کامپیوتر و تمام دستگاه‌هایی که پورت یواس‌بی دارند به ضبط صدا پرداخت. جهت مشاهده ویدیو میکروفون یقه ای کامیکا CVM-V01.USB روی لینک کلیک کنید.

e48df95d 9233 41f3 8a80 5bcaa27a1251.jpg 500xaf معرفی 5 میکروفون استریم و پادکست

 

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM10 II

این مدل یکی از میکروفون های باکیفیت برای ضبط محتوای ویدیویی و یا استریم است. از کیفیت بالایی برخوردار است و قابلیت نصب روی دوربین عکاسی را هم دار و نکته قابل توجه این‌که میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM10 II امکان کاهش نویز های حاصل از لرزش دست  را در هنگام فیلم‌برداری به کاربر می‌دهد. نیاز به باتری ندارد و برق مورد نیاز خود را از دستگاه فیلم برداری تامین می نماید. جهت دیدن ویدیو های این محصول، به بخش ویدیو میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VM10 II مراجعه کنید.

c0bcaceb c59d 4e94 9520 10c5f7bf1a05 معرفی 5 میکروفون استریم و پادکست

 

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-V30 LITE BR

این میکروفن قیمت خوبی دارد و می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد .این مدل میکروفن شاتگان کامیکا یک میکروفون با تغییر وضعیت میکروفون از حالت دوربین به گوشی موبایل و بالعکس می‌باشد. امکان حذف نویز های حاصل از لرزش دست را در هنگام فیلم‌برداری می دهد. الگوی سوپرکاردیوید این میکروفون، صدای محیطی را حذف نموده و امکان دریافت صدا از جهت مورد نظر فیلم‌بردار را فراهم می نماید. میکروفون شاتگان کامیکا CVM-V30 LITE B/R  بدون نیاز به باتری، انرژی مورد نیاز خود را از وسیله فیلم‌بردای تأمین می کند.جهت دیدن ویدئو های این محصول، به بخش ویدیو میکروفون شاتگان کامیکا CVM-V30 LITE BR مراجعه کنید.

01 1 معرفی 5 میکروفون استریم و پادکست

 

میکروفون یقه‌ای دوبل کامیکا CVM-D02

کیفیت خوب، صدای رسا و دست و پا گیر نبودن از ویژگی‌های این مدل میکروفن می‌باشد. اگر قصد دارید با هزینه مناسب یک میکروفون مطلوب برای کار خود تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم میکروفون یقه‌ای دوبل کامیکا را انتخاب کنید. جهت دیدن ویدئوهای این محصول، به بخش ویدیو میکروفون یقه ای دوبل کامیکا CVM-D02 مراجعه کنید. این میکروفون قادر است از دو منبع مختلف بدون ایجاد کم‌ترین تداخل در سیگنال دریافتی، صدا دریافت کند و سازگار با دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری، گوشی های تلفن هوشمند می باشد.

41eff109 4a4c 4231 bfd4 419379b8598d معرفی 5 میکروفون استریم و پادکست

 

میکروفون یقه‌ای کامیکا CVM-V01SP

میکروفون یقه ای کامیکا CVM-V01SP با تمامی گوشی‌های هوشمند دارای جک 3.5 میلی‌متری سازگار است. کیفیت صدای این میکروفون بسیار مطلوب بوده و با طراحی دقیق و وزن کم، به راحتی قابل حمل است. جهت دیدن ویدیو های این محصول، به صفحه ویدیو میکروفون یقه ای کامیکا CVM-V01SP مراجعه کنید.

d3b939e1 9e3b 4428 8b93 7672ab252e3a معرفی 5 میکروفون استریم و پادکست

 

سخن پایانی:

در این مقاله تلاش کردیم تا بتوانیم به شما در خصوص انتخاب میکروفون ارزان و با کیفیت برای استریم کمک شایانی کرده باشیم. اگر به انتخاب‌های بیشتری نیاز داشتید می‌توانید از مشاوره ما استفاده کنید تا قادر باشید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.