وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید

image 2022 05 18 152428375 معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید

 

در این مقاله قصد داریم به بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید بپردازیم. تدوین یا مونتاژ همان ادیت فیلم می‌باشد که این روزها جزو یکی از پول‌سازترین مهارت‌ها به حساب می‌آید. این مهارتِ درآمدزا اکتسابی است و با تمرین می‌توانید آن را کسب کنید. همان‌طور که می‌دانید ویراش ویدیو برای تولید محتوا بخش بسیار مهمی به شمار می‌آید. برای این که بدانید از کجا و چگونه باید شروع کنید یا از چه نرم افزارهایی باید بهره ببرید، می‌توانید این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید تا از دشواری این مسائل دور باشید و بتوانید با اطمینان خاطر به ادیت ویدیوی مدنظرتان بپردازید.

 

یک ویرایشگر ویدیو چه کاری انجام می دهد؟

مسئولیت یک ویرایشگر ویدیو این است که عناصری مانند تصاویر، موسیقی، جلوه‌های صوتی، افکت، تکست و… را به فیلم شما اضافه کند یا مواردی را کات و کراپ کند تا کلیپ شما باب میلتان شود. درواقع فیلم خام و اصلی گرفته شده توسط فیلم‌بردار و عکاس به فیلم ادیت شده‌ی جذاب تبدیل می‌گردد.

چه نرم‌ افزارهایی برای ادیت فیلم مناسب هستند؟

نرم افزارهای متعددی برای این منظور ارائه شده‌اند که امکان ویرایش فیلم را برای شما فراهم می‌کنند. اما در بین نرم افزارهای ویرایش فیلم موجود برای اندروید از کجا بدانیم کدام یک کیفیت بهتری دارد؟ اگر واژه‌ی اپ ادیت فیلم و مشابه آن را در گوگل و یا پلی استورتان سرچ کنید با نرم افزارهای بسیار زیادی مواجه می‌شوید. برای این که شما سردرگم نشوید که کدام اپ قابلیت بهتری را ارائه می‌دهد، ما تلاش کردیم  تقریبا مهم‌ترین و برترین و هم‌چنین پر طرفدارترین نرم افزار‌های ادیت فیلم را در این مقاله برایتان جمع آوری کنیم. پس با بهین مدیا همراه باشید.

 

اپلیکیشن Inshot اینشات

اپلیکیشن Inshot اینشات

خوب است بدانید که برنامه‌ی اینشات به عنوان یکی از بهترین ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو شناخته شده است. این نرم‌افزار، دانلودهای بیش از 50 میلیونی داشته و امتیاز 4.8 از 5 را برای خود کرده است. می‌توانید عکس‌ها و سلفی‌های خود را به دلخواه ویرایش کنید، کلاژ بسازید، متن و استیکر به آن اضافه کنید و برای اینستاگرام پست و استوری بسازید. در این برنامه می‌توانید تعداد زیادی استیکر، جلوه‌ها و فونت‌های رایگان را دانلود و نصب کنید. همین‌طور با آن می‌توانید به راحتی کلیپ کلاژ، حرکت آهسته، استاپ موشن، ویدیوی معکوس و غیره بسازید. درنهایت با دانلود اینشات به مجموعه کامل استیکر‌های متحرک، فونت‌ها و فیلتر‌ها دسترسی دارید که بسیاری از آن‌ها رایگان هستند.خبر خوب این‌که از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به ظاهر عکس‌ها و فیلم‌هایتان اهمیت می‌دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌ی آموزش کار با برنامه اینشات  را مطالعه کنید. در این مقاله به طور جامع آموزش داده‌ایم که چگونه اینشات را نصب کرده و از آن برای ادیت فیلم و عکس‌هایتان استفاده کنید.

 

اپلیکیشن ویراش ویدئو Capcut کَپ‌کات

اپلیکیشن ویراش ویدئو Capcut کَپ‌کات

 اما یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای ویرایش فیلم‌هایتان، اپ کَپ‌کات می‌باشد که همان Viamaker  سابق است. کار با این برنامه اصلا سخت نیست. از لحاظ محیط ویرایش هم دارای تمامی ابزارهای مهم ادیت مانند فیلتر، افکت، برش دادن، زیبا سازی، تغییر سرعت، معکوس کردن و… می‌باشد. یکی ازویژگی‌های این برنامه داشتن کتابخانه موسیقی بزرگ است که شما را قادر می‌سازد از فونت‌ها و استیکرهای مختلفی که ارائه می‌دهد روی ویدیوی خود بهره ببرید. با نصب این برنامه امکان ادد کردن انیمیشن به فیلم و جلوه‌های ویژه سینمایی به راحتی در دسترس و در گوشی شماست.

 

اپلیکیشن ساخت و ویرایش ویدئو  Vivavideo ویواویدئو

اپلیکیشن ساخت و ویرایش ویدئو  Vivavideo ویواویدئو

اپ ویواویدئو یکی از بهترین و معروف‌ترین اپلیکیشن‌های مخصوص سیستم عامل اندروید برای ساخت ویدئو و ویرایش حرفه‌ای برای ویدئو است که به سادگی برایتان این کار را انجام می‌دهد و کار ویرایش ویدئو در گوشی را برایتان سهل می‌کند. با این برنامه می‌توانید چندین کلیپ رابه هم متصل کنید و به یک کلیپ تبدیل کنید. قابلیت اضافه کردن موزیک و عکس هم از دیگر ویژگی‌های این اپ و هر اپلیکیشن خوب ویرایش فیلم می‌باشد. دیگر این که با ویوا قادرید ویدئو را برش بزنید و حتی بخشی از فیلم را تار کنید. با ویوا شما این امکان را دارید که ویدئوی خود را به صورت لایه‌ای ویرایش کنید و افکت‌های زیبا به کارتان بدهید. از دیگر امکانات ویوا می‌توان به داشتن تم‌های مختلف برای زیباتر کردن ویدئو با زدن یک گزینه اشاره کرد. هم‌چنین دارای قابلیت فریز کردن ویدئوی شما هم می‌باشد.

 

image 2022 05 18 151727635 معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید

Video Editor & Maker VideoShow

برای ثبت لحظات با ارزش خود مثل تولد، روز ولن‌تاین و.. می‌توانید روی این نرم افزار حساب کنید. این برنامه امکانات بی نظیری دارد که سبب شده بیش از پنج میلیون کاربر به آن جذب شده و بپیوندند. با این نرم افزار قادرید ویدئوهای جذاب‌تری خلق کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. با ویدئوادیتور این امکان برایتان فراهم است که ویدئو با موسیقی بسازید، برچسب متحرک اضافه کنید، فیلتر کارتونی ادد کنید و از جلوه‌های صوتی آن برای جذاب شدن خروجی کارتان بهره‌مند شوید.

 

Kine master کاین مستر

Kine master کاین مستر

می‌توانید ویرایش فیلمتان را به صورت رایگان با ابزار حرفه‌ای کاین‌مستر تجربه کنید. کاین‌مستر برنامه‌ای است که به استفاده کنندگان اجازه می‌دهد به صورت رایگان بتوانند ویدئوهایشان را به بهترین شکل ممکن ادیت کنند. جالب است بدانید بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و خیلی از یوتوبرها از این اپ برای کارشان استفاده می‌کنند. اگر بگوییم کاین‌مستر از قدرت‌مندترین برنامه‌ها برای ادیت ویدئوی اندروید به حساب می‌رود، دروغ نگفته‌ایم. با ابزارهای خیلی حرفه‌ای اما ساده شما را به یک ادیتور تبدیل می‌کند. می‌توانید انواع افکت‌ها را تست کنید و از کارتان خروجی رضایت‌بخش بگیرید. حتی می‌توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش صدا کیفیت صوتی ویدئو را بالا ببرید و شگفت زده خواهید شوید.

 

برخی از امکانات مشترک پنج اپلیکیشن معرفی شده برای ادیت فیلم:

  • استفاده از ابزارهای برش، جداسازی..
  • ترکیب تصاویر با متن‌ها و افکت‌ها
  • اضافه کردن موسیقی، صدا و افکت صوتی
  • دانلود استیکر، فونت و…
  • تصحیح و تنظیم رنگ و نور ویدیو
  • ذخیره‌ی ویدیو با کیفیت بالا
  • اشتراک گذاری ویدیوها در اینستاگرام، واتساپ و..

 

نتیجه گیری:

مهارت یادگیری ادیت فیلم و ویدیو در نهایت سادگی یکی از مهارت‌های پول‌ساز این دوره می‌باشد. در مقاله بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید در رابطه با این مطلب صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. در صورت علاقه، لطفا آن را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*