وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

چرا خرید میکروفون Vimo C ارزش بالایی دارد؟

چرا خرید میکروفون Vimo C ارزش بالایی دارد؟

حتما شما بعنوان یک بلاگر یا اینستاگرامر سفرهایتان را برای فالورها به اشتراک می‌گذارید. پس قطعا دوست دارید مدت طولانی از میکروفون استفاده کنید و نگران خالی شدن شارژ آن نباشید. شاید هم می‌خواهید از موبایل فاصله بگیرید و مناظری که پشتتان هست را به آن‌ها نشان دهید. راستی چقدر کیفیت صدای میکروفون برای شما اهمیت دارد؟ می‌دانیم که باتوجه به تنوع میکروفون‌ها، انتخاب مدل مناسب کارتان مشکل است. پیشنهاد ما خرید میکروفون Vimo C است که در ادامه به بررسی این میکروفون اقتصادی می‌پردازیم.

اهمیت کیفیت صدا در تولید محتوا

احتمالا برایتان پیش آمده گاهی از طریق گوش‌هایتان تلویزیون تماشا کنید! یعنی در حالی که مشغول انجام کاری هستید با گوش دادن به صدای تلویزیون، برنامه را از دست ندهید. اگرچه تصویر و صدا هردو اهمیت خود را دارند، اما صدا برای درک اطلاعات، اهمیت بیشتری از تصویر دارد. چون صدا بخش اساسی برای برقراری ارتباط و انتقال احساسات به مخاطبان است و یکی از ویژگی‌هایی است که ویدیوها را نسبت به عکس‌ها متمایز می‌کند.

در دنیای رقابتی بلاگری صدا بخشی جدانشدنی از تولید محتوا به حساب می‌آید. صدای باکیفیت باعث می‌شود مخاطبانتان با محتوای شما ارتباط بیشتری برقرار کنند. اما داشتن صدای باکیفیت چگونه امکان پذیر است؟

چرا خرید میکروفون Vimo C

اهمیت میکروفون در کیفیت صدا

ممکن است بپرسید که واقعا خرید میکروفون برای ‏ضبط صدا و بلاگری ضرورت دارد؟ اگر تصور می‌کنید که با میکروفون موبایل هم می‌توانید محتوای خود را ضبط کنید، باید بدانید که کیفیت صدای میکروفون موبایل نمی‌تواند با کیفیت صدای میکروفون‌های حرفه ای رقابت کند. میکروفون داخلی موبایل‌ برای مکالمات تلفنی و استفاده روزمره طراحی شده‌ و کیفیت مورد قبولی برای ضبط صدای حرفه‌ای را ندارد. زمانی که صدای باکیفیتی ضبط نکنید، حتا با ادیت صدا هم نمی‌توانید کیفیت صدا را بهبود بدهید. باید به این نکته توجه کنید که اغلب افراد از هدفون و هندزفری استفاده می‌کنند و صدا بسیار واضح به گوش آن‌ها می‌رسد.

در این شرایط اگر ‏کیفیت محتوای شما پایین باشد برای شنونده بسیار آزاردهنده است و باعث از دست رفتن تعداد ‏چشمگیری از مخاطبانتان می‌شود. محتوای شما ممکن است سرشار از اطلاعات و ایده باشد، اما کیفیت ضعیف صدا، آن را غیرحرفه‌ای نشان می‌دهد. صدای باکیفیت و بدون نویز باعث می‌شود که مخاطب، محتوای شما را بخوبی درک کند. با یک میکروفون باکیفیت مثل میکروفن بی سیم کامیکا COMICA Vimo C1 می‌توانید ویدیوی باکیفیتی برای مخاطبتان تولید کنید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این میکروفون می‌پردازیم.

حذف نویز با خرید میکروفون Vimo C

زمانی که متوجه شوید نویز محیط، کیفیت صدا را خراب کرده چه کاری می‌کنید؟ خصوصا اگر در فضای باز صدای خود را ضبط کرده باشید! در بلاگری گاهی پیش می‌آید که باید از محیط‌های شلوغ مثل بازار فیلمبرداری کنید و دوست ندارید وقت زیادی برای ویرایش صدا بگذارید. برای اینکه صدای بدون نویز داشته باشید، نیازی نیست که صدابردار حرفه‌ای باشید، فقط کافی است با فشار دادن دکمه نویزکنسلینگ در میکروفن بی سیم COMICA Vimo C نویز محیط را حذف کنید. فرقی نمی‌کند که از این میکروفون برای تولید محتوای داخل خانه استفاده کنید یا برای بلاگری، درهرصورت باکیفیت‌ترین صدا را رکورد می‌کند.

بُرد میکروفون Vimo C

امروزه که برای مراسم‌های مهمی مثل عروسی ویدیوهای خلاقانه‌ای ضبط می‌کنند، ممکن است فاصله فیلمبردار تا سوژه متغیر باشد و گاهی در فضای داخلی و گاهی در فضای باز صدابرداری انجام شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های میکروفون بیسیم کامیکا VIMO C برد بسیار زیاد 200 متری آن است که در فضای باز قابل استفاده است و برای فضای داخلی به راحتی تا 50 متر می‌توانید از گیرنده میکروفون فاصله بگیرید.

سازگاری Vimo C با دستگاه‌های مختلف

اگر از دوربین‌های DSLR برای بلاگری استفاده می‌کنید و از کیفیت صدای میکروفون آن ناراضی هستید باید بگوییم، حق با شماست. میکروفون داخلی دوربین برای ضبط صدای شاهد کاربرد دارد، به این معنی که در زمان ادیت صدا برای همسان‌سازی صدای میکروفون دوربین با صدای میکروفون حرفه ای استفاده می‌شود. کابل اتصال میکروفون بیسیم VIMO C به درگاه جک 3.5 میلیمتری دوربین متصل می‌شود و با دوربین‌های کنون و سونی سازگار است. همچنین برای اتصال به موبایل تایپ سی (مانند سامسونگ سری S) از کابل تایپ سی کامیکا Comica CVM-D-UC II و برای اتصال به آیفون از کابل آیفون کامیکا Comica CVM-D-MI  استفاه کنید.

خرید میکروفون Vimo C ارزش بالایی دارد

عمر باتری میکروفون VIMO C

میکروفون بیسیم کامیکا VIMO C برای استفاده طولانی مدت طراحی شده و با باتری لیتیومی قابل شارژی که دارد، تا 8 ساعت بطور مداوم شارژدهی دارد. این مدل در سه سری عرضه شده: مدل تک کاربره (VIMO C1)، دو کاربره (VIMO C2) و دو کاربره با باکس شارژ (VIMO C3). در مدل VIMO C3 گیرنده و فرستنده ها درون باکس شارژ قرار می‌گیرند و زمان شارژدهی را تا 20 ساعت افزایش می‌دهند.

مانیتورینگ صدا

دغدغه اکثر فود بلاگرها این است که بعد از رکورد صدا متوجه می‌شوند که صدا به درستی رکورد نشده و یا فاصله میکروفون تا سوژه مناسب نبوده. این اتفاق باعث می‌شود که تمامی مراحل خرد کردن و پخت غذا از اول انجام شود! شاید این کابوس اکثر تولید کنندگان محتواست. اما راهکار ساده ای برای حل مشکل وجود دارد، با اتصال هدفون به گیرنده VIMO C می‌توانید همزمان با رکورد، صدای در حال ضبط را بشنوید.

چرا خرید میکروفون Vimo C ارزش بالایی دارد؟

میکروفون بی‌سیم Vimo C

این روزها که فیلمبرداری در مکان‌های عمومی رایج شده، دور از انتظار نیست که در آینده‌ی نزدیک مجبور شوید برای فیلمبرداری مجوز بگیرید! ابعاد و وزن میکروفون‌های بزرگ در این شرایط می‌تواند کار را برایتان پیچیده کند و راه‌حل این مشکل، خرید میکروفون Vimo C است که ابعاد جمع و جوری دارد. وزن 13 گرمی فرستنده این مدل، هیچ گونه احساس سنگینی بر روی لباس شما ایجاد نمی‌کند.

سخن نهایی

کیفیت صدایی که در ویدئو ضبط می‌کنید برای جذب مخاطبانتان بسیار مهم است. در دنیای تولید محتوا، تاثیر میکروفن ها بر کیفیت کار شما قابل انکار نیست. اگر دنبال کیفیت صدای فوق العاده بهمراه قابلیت نویز کنسلینگ هستید، خرید میکروفون Vimo C از برند کامیکا یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این مدل برای ویلاگ، ساخت ویدیو اینستاگرام یا یوتوب و ضبط صدای پادکست عالی عمل می‌کند. به یاد داشته باشید، کیفیت محتوای شما بازتابی از تعهد شما به هنر خود است. بنابراین، میکروفون خود را با کمک بهین مدیا با مشاوره رایگان و هوشمندانه انتخاب کنید.

ارتباط با ما: 09927111678

امتیاز دهید

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*