وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

بررسی میکروفن بیسیم کامیکا VIMO S

بررسی میکروفن بیسیم کامیکا VIMO S

کیفیت صدا یکی از عوامل کلیدی در جذب مخاطب است. با توجه به اهمیت صدا در دنیای دیجیتال امروز، انتخاب بهترین میکروفون برای تولید محتوا ضروری است. میکروفن یقه‌ ای بی‌سیم به دلیل آزادی عمل در حرکت و  جابجایی آسان، یکی از بهترین انتخاب‌ها است. از آن‌جا که کامیکا طبق نیاز کاربران میکروفون تولید می‌کند، میکروفن Vimo S را عرضه کرده که در مقاله کوچکترین میکروفون تولید محتوا به آن پرداختیم. بعد از بررسی میکروفن بیسیم Vimo S اکنون در این مقاله کاربردهای این میکروفون را بررسی می‌کنیم.

be368731 6137 49e8 b1b2 8d72f50b2b5c بررسی میکروفن بیسیم کامیکا VIMO S

معرفی میکروفون Vimo S

میکروفون بی‌ سیم کامیکا Vimo S یکی از باکیفیت‌ترین میکروفون‌های موجود در بازار است که از 2 فرستنده و یک گیرنده تشکیل شده که در یک کیس شارژ قرار می‌گیرند. این میکروفون در دو نسخه COMICA Vimo S-MI مخصوص آیفون و COMICA Vimo S-UC مخصوص موبایل‌های تایپ سی عرضه می‌شود.

کاربردهای میکروفن بیسیم کامیکا VIMO S

اگر به دنبال یک میکروفون بی‌ سیم باکیفیت برای تولید محتوا هستید و یا به تولید محتوا در فضاهای باز علاقه دارید، میکروفن Vimo S گزینه‌ مناسبی برای شما است. در ادامه به کاربردهای مهم این میکروفن می‌پردازیم.

1- میکروفون مناسب مصاحبه

یکی از چالش‌های مصاحبه کنندگان این است که برای هر شخص باید از یک میکروفون استفاده کنند و هنگام اتصال هردو میکروفون به موبایل، به یک میکسر صدا احتیاج دارند که نیاز به صرف هزینه اضافی دارد. برای حل این مشکل، استفاده از میکروفون بی‌سیم کامیکا Vimo S راهکار مناسبی است. این میکروفون قابلیت صدابرداری همزمان از دو نفر را دارد. به این مهنی که هر دو نفر می‌توانند بطور همزمان صحبت کنند و بدون نیاز به تجهیزات پیچیده صداهایشان ضبط شود.

2- تولید محتوا در مکان‌های شلوغ

درباره بلاگری خودرو چه می‌دانید؟ بلاگرها در حوزه‌ای که تخصص و مهارت که دارند تولید محتوا ‌می‌کنند. ویدیوهایی که بلاگرهای خودرو به اشتراک می‌گذارند مربوط به تعمیر خودروها، موتورها، بررسی لوازم جانبی و تیون ماشین‌ها است. معمولا شرایط محیطی این نوع بلاگری پر از نویز و سرو صدای زیاد است و هیچ‌چیز خسته‌کننده‌تر از این نیست که وجود نویز در صدا، کیفیت ویدیو را پایین بیاورد. هرچند با ابزارهای حرفه ای مثل Adobe Audition می‌توان صدا را ادیت کرد ولی به قول آقای مهدی مومن‌خانی (بلاگر خودرو) “ادیت کردن برای یک فرد غیرحرفه‌ای یک روزِ کامل زمان می‌برد”. اما همیشه راهکارهای ساده و کاربردی وجود دارند مثل استفاده از میکروفون هایی است که نویزکنسلینگ دارند. میکروفن بی سیم کامیکا VIMO S یکی از بهترین میکروفون های بیسیم بازار است که با قابلیت نویزکنسلینگ، صدا را با بهترین کیفیت و کمترین نویز رکورد می‌کند.

29d151c8 617b 4725 9819 cacf8f288f33 بررسی میکروفن بیسیم کامیکا VIMO S

3- لایو طولانی مدت برای بلاگری

بلاگرهای سفر در لایوهای طولانی داستان سفرهایشان را برای دیگران تعریف ‌می‌کنند یا روزمرگیشان را به مخاطبان نشان می‌دهند و به سوال‌های مختلف آن‌ها پاسخ می‌دهند. بنظرتان اگر شارژ میکروفون در حین لایو تمام شود چه می‌کنند؟ با وجود همه هزینه‌هایی که برای خرید میکروفون کرده‌اند، مجبور می‌شوند با موبایلشان رکورد کنند. متاسفانه کیفیت میکروفون داخلی موبایل (که برای مکالمه ساخته شده ) نمی‌تواند با کیفیت صدای میکروفون‌ خارجی در کارهای حرفه‌ای رقابت کند.

اگر بلاگرها با میکروفن Vimo S آشنا شوند مشکلشان برای تولید محتوا حل می‌شود. باتری میکروفون Vimo S تا 5 ساعت و با جعبه شارژ تا 15 ساعت شارژدهی دارد که این مقدار شارژ برای استفاده طولانی مدت عملکرد فوق‌العاده ای دارد. بلاگرها با وجود کیس شارژ، بدون دغدغه می‌توانند در هر مکانی میکروفون را شارژ کنند و صدا رکورد کنند.

4- ضبط ASMR برای فودبلاگری

ASMR یکی از محبوب‌ترین محتوای شنیداری و بصری در چند سال اخیر بوده.  ASMR حس خوشایند و لذت‌بخشی است که با شنیدن صداهایی مثل خوردن و جویدن غذا، در افراد ایجاد می‌شود. فود بلاگرها (بلاگرهای غذا) به رستوران‌های مختلف می‌روند و با تست کردن غذا نظرشان را در شبکه ‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. فودبلاگرها برای تولید محتوا همیشه از میکروفون‌هایی  استفاده می‌کنند که قدرت صدای خوبی داشته باشند و بدون نیاز به سیم، به موبایل و دوربین وصل شوند. به محض باز کردن کیس شارژ میکروفون بیسیم VIMO S، فرستنده و گیرنده بطور خودکار به هم متصل می‌شوند. دراینصورت موکبانگرها و فودبلاگرها می‌توانند بلافاصله شروع به ضبط کنند و هیچ لحظه‌ی جذابی را از دست ندهند.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره ASMR

VIMO S 3 بررسی میکروفن بیسیم کامیکا VIMO S

آیا میکروفن بی سیم Comica Vimo S برای من مناسب است؟

بررسی میکروفن بیسیم Vimo S و کاربردهایش در این مقاله نشان می‌دهد که یکی از باکیفیت‌ترین میکروفون‌های موجود در بازار بوده که برای تولید محتوای یوتیوب و اینستاگرام، ضبط پادکست و تولید ولاگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر صدای باکیفیت و بدون نویز می‌خواهید این میکروفن انتخاب هوشمندانه‌ای است.

برای مشاوره رایگان و تخصصی با شماره 09927111678 تماس بگیرید. لطفا نظرتان را درباره محتوای این مقاله کامنت کنید و با انتخاب ستاره به مقاله امتیاز دهید. (ستاره سمت چپ بیشترین امتیاز یعنی 5 امتیاز را دارد).

5/5 - (1 امتیاز)

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*