وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
ضمن تبریک سال نو. به دلیل حجم بالای مرسولات، ارسال سفارشات خارج از تهران، بعد از تعطیلات نوروز انجام می‌گیرد.

میکروفون RODE مدل Wireless Go

rode double cold shoe میکروفون RODE مدل Wireless Go

میکروفون RODE مدل Wireless Go یکی از کوچکترین میکروفون های بیسیم معرفی شده در جهان است. البته در بخش مارکتینگ و بیزینسی!

فرستنده این میکروفون می تواند صدایی شفاف و با وضوح بالا را به گیرنده خود ارسال کند. از امکانات جالب این محصول، وجود میکروفون داخلی در بدنه فرستنده این ست است و به دلیل ابعاد ظریف این میکروفون، خود گیرنده نقش میکروفون یقه ای را بازی می کند!

از میکروفون Wireless Go استفاده های گوناگونی می توان کرد. مانند: تولید محتوای ویدیویی برای اینستاگرام و آپارات و یوتوب، ضبط پادکست، تهیه گزارش و مصاحبه، فیلمسازی، ساخت فیلم های آموزشی و تبلبغاتی و از همه مهمتر برای مربیان ورزشی در باشگاه ها و فضاهای بیرونی.

امروزه رقابت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و آپارات بسیار زیاد شده است و به همین دلیل داشتن کیفیت بالای صدا و تصویر در تولیدات ویدویی، اهمیت بسیار زیادی برای افزایش جذب فالور و درآمد پیج ها دارد. بنابراین استفاده از چنین محصولات باکیفیتی، کیفیت صدا را چندین برابر بهبود بخشیده و مخاطب را راضی تر نگه می دارد.

rode wiless go mic

مشخصات کلی میکروفون Rode Wireless GO

  • میکروفون مناسب برای ولاگری و تولید محتوا
  • دارای  یک دستگاه فرستنده  و یک دستگاه گیرنده
  • مجهز به میکروفون داخلی
  • دارای خروجی 3.5 میلی متری دو خط (TRS)
  • امکان استفاده مداوم تا 7 ساعت

اما هر دستگاهی با همه ی امکاناتی که دارد، باز هم نمی تواند از پس خواسته های کاربرانش سربلند بیرون بیاید.

 نکات مهم در استفاده از میکروفون RODE مدل WIRELESS GO :

میکروفون RODE فقط یک فرستنده دارد و برای مصاحبه دو نفره مناسب نیست.

امکان اتصال میکروفون یقه ای به فرستنده میکروفون RODE وجود دارد ولی در داخل پک آن هیچ میکروفونی قرار ندارد و باید جداگانه تهیه کنید.

نحوه انتقال صدا به دوربین، توسط کابل دو خطی که در داخل بسته بندی وجود دارد انجام می شود و در صورتی که برای تولید محتوا از موبایل استفاده می کنید باید کابل تبدیل جداگانه تهیه کنید.

در هنگام استفاده از این میکروفون حتما به میزان شارژ دستگاه ها توجه داشته باشید، چون در صورت خالی شدن باتری، امکان استفاده همزمان میکروفون در حالت شارژ وجود ندارد.

حتما قبل از اقدام به ضبط صدا، از اتصال درست گیرنده به دوربین مطمئن شوید چون در هنگام ضبط ، امکان چک کردن کیفیت صدای در حال ضبط وجود ندارد.

برای تنظیم گین صدا فقط سه حالت برای انتخاب وجود دارد و خروجی صدایی که این میکروفون می دهد فقط مونو است.

جمع بندی

با توجه به امکانات این محصول و قیمت نسبتا گران آن، می توان میکروفونی تهیه کرد که نقاط قوت بیشتری نسبت به میکروفون RODE داشته باشد. در زیر به معرفی میکروفون وایرلس کامیکا مدل BoomX-D D2 می پردازیم:

میکروفون RODE مدل Wireless Go

میکروفون وایرلس کامیکا مدل BoomX-D D2 دارای دو فرستنده و یک گیرنده می باشد که برای مصاحبه دو نفره بسیار مناسب است. در داخل بسته بندی این محصول دو عدد میکروفون یقه ای قرار دارد که علاوه بر میکروفون داخلی می توانید با اتصال آن ها به فرستنده، از کیفیت صدای بهتری بهره مند شوید.

برای فیلمبرداری و صدابرداری با موبایل و دوربین نگران تامین کابل اضافه نباشید چون در داخل بسته بندی، انواع کابل های دوربینی و موبایلی قرار داده شده است.

درصورتی که شارژ دستگاه رو به اتمام بود می توانید با اتصال پاور بانک، با خیال آسوده به ادامه ضبط صدا بپردازید.

چک کردن صدای میکروفون قبل از ضبط در هر مرتبه، کار زمان بر و بیهوده ای است. برای اطمینان از اتصال درست میکروفون به موبایل یا دوربین، می توانید از خروجی هدفونی که بر روی گیرنده قرار گرفته استفاده کنید و با اطمینان کامل اقدام به ضبط صدا کنید.

از ویژگی های جالب این میکروفون، امکان ضبط صدا به صورت استریو می باشد. داشتن دو لاین صدا در مرحله تدوین بسیار هائز اهمیت است به این دلیل که می توانید ویرایش هر لاین صدا را به صورت جداگانه انجام دهید.

نتیجه گیری

امروزه تکنولوژی با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است و استفاده از تجهیزات جدید و به روز، آزادی عمل و تجربه کاربری خوبی را به کاربر می دهد. میکروفون وایرلس BoomX-D D2 در عین حال که امکانات زیادی دارد و تجربه بی نظیری به کاربر می دهد، از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است.

اگر هنوز برای تهیه میکروفون باکیفیت اقدام نکرده اید، از صفحه ست میکروفون وایرلس کامیکا BoomX-D D2 می توانید این محصول را خریداری نمایید.

0 Comments

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*