وارد کننده اصلی و نمایندگی برند کامیکا با گارانتی 12 ماهه
درصورت هرگونه سوال و مشکل در ثبت سفارش، با شماره واتس اپ 09927111678 در خدمت هستیم.

راهنمای خرید و معرفی بهترین میکروفن گیمینگ

راهنمای خرید و معرفی بهترین میکروفون گیمینگ:

بهترین میکروفن گیمینگ چه میکروفونی است و با چه موبایل یا لپتاپ ساز گار است؟ میکروفون‌های زیادی تحت عنوان میکروفون گیمینگ به بازار ارائه می‌شوند و انتخاب بهترین از بین آن‌ها کار سختی است. اگر اهل استریم یا طرفدار بازی‌های رایانه‌ای هستید، می‌دانید که ضبط صدای باکیفیت هنگام بازی یا استریم چقدر مهم است. افزودن یک میکروفون استریم به تجهیزات گیمینگ می‌تواند مجموعه گیمینگ شما را تکمیل کند. بنابراین، بهتر است در هنگام خرید لوازم جانبی بازی، میکروفون گیمینگ خود را از بین بهترین‌ها انتخاب کنید. هرچه کیفیت صدای شما بهتر باشد، مخاطبانتان نیز در شبکه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود همچنین لذت بازی‌های ویدیویی نیز برایتان افزایش می‌یابد؛ اما یک میکروفون گیمینگ خوب چه ویژگی‌هایی دارد و بهترین میکروفون‌های گیمینگ کدام‌اند؟ از همین رو، در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین میکروفن‌های گیمینگ را خدمت شما معرفی کنیم.

میکروفون گیمینگ باید چگونه باشد؟

میکروفون‌های گیمینگ اغلب مبتنی بر USB بوده و کیفیت خیلی مطلوبی را ارائه می‌دهند. این میکروفون‌ها از طریق پورت USB به رایانه شخصی شما وصل می‌شوند یعنی بدون داشتن لوازم جانبی مانند کارت صدا، مستقیم به لپ‌تاپ و موبایل شما وصل می‌شوند. تنظیم این میکروفون‌ها بسیار آسان است و به ابزار یا نرم افزار خاصی نیاز ندارند. با این میکروفون‌ها می‌توانید صدای هم‌تیمی و صدای محیط بازی را بشنوید.  اگر هم بخواهید از میکروفونهایی استفاده کنید که دارای جک 3.5 میلیمتری هستند، شما نیاز به یک کارت صدا دارید. علاوه بر آن باید هزینه‌ی بیشتری متقبل شوید و دو دستگاه به گوشی شما وصل خواهد شد، مسلما باید انرژی و تمرکز بیشتری روی کارتان و اتصالات دستگاه بگذارید. پس چه میکروفونی برای این کار انتخاب کنیم؟ اکنون قصد داریم شما را با 5 مدل از بهترین میکروفون‌های گیمینگ آشنا کنیم، ممنون که ما را تا انتهای مقاله همراهی می‌کنید.

میکروفون USB استودیویی کامیکا STM-USB:

این مدل میکروفون از ویژگی‌های زیادی برخوردار است که کار را برای گیمرها راحت می‌کند. میکروفون USB استودیویی کامیکا STM-USB با داشتن اتصال USB نیازی به کارت صدا ندارد. این محصول دارای کارت صدای داخلی است، دیگر نیاز نیست وسیله جانبی جاگیر داشته باشید. برای دسترسی راحت کافی است هدفون را به میکروفون متصل کنید و از آن استفاده کنید. از دیگر کاربردهای میکروفون مورد نظر دکمه‌ی Mute  است، فرض کنید گیمری هستید که نمی‌خواهید صدایتان در بازی باشد، فرض کنید فردی صدایتان می‌کند یا موبایلتان حین بازی زنگ می‌خورد، نیازی نیست وارد نرم افزار شوید و از طریق ویندوز اقدام به قطع کردن صدای میکروفون کنید یا اصطلاحا مایک را ببندید، کافی است دکمه Mute میکروفون را بزنید.

 

 

نکته قابل توجه این که با زدن دکمه میوت، کارت صدا همچنان کار می‌کند و صدای بازی را می‌شنوید. اگر هم گیمری هستید که موقعیتتان بگونه‌ای است که می‌خواهید دو نفر از دو طرف (روبروی هم) صدا را ضبط کنند، این محصول به دلیل خاصیت دو وجهی بودن همچین امکانی را برایتان فراهم کرده است. بطور کلی این میکروفون به شما این امکان را می‌دهد که صدای هم‌تیمی خود و صدای محیط بازی را بشنوید. اگر فضای محدودی برای استفاده از میکروفون دارید، می‌توانید میکروفون STM-USB را بر روی میز و پایه بازویی در زوایای مختلف قابل نصب است. برای مطاله بیشتر درباره پایه‌ میکروفون بازویی روی لینک بزنید.

 

بهترین میکروفن گیمینگ | میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U1

میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U1

گیمرهایی وجود دارند که تم مشخصی برای ابزار کارشان از قبیل کیبورد، ماوس و… انتخاب می‌کنند. کامیکا برای این گیمرها میکروفونی ارائه کرده که با دستگاه و محیط شما سِت می‌شود. با تنظیم گین میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U1 می‌توانید شدت رنگ را تماشا کنید. این محصول خاصیت RGB داشته و همانند محصولی که بالاتر معرفی کردیم به راحتی و بدون نرم افزار خاصی، نیاز شما را برآورده می‌کند، کافی است هدفون را به میکروفون متصل کنید و از آن استفاده کنید. این میکروفون به گوشی‌های هوشمند اندرویدی دارای تایپ سی و لپ تاپ (از طریق پورت یو‌اس‌بی) وصل می شود و بدون نیاز به نرم افزار خاصی، تجربه ضبط صدای بی نظیری به شما می‌دهد. قابلیت دیگر میکروفون STA-U1 داشتن پاپ فیلتر برای از بین بردن نویز محیط و خروجی با صدای نرم‌تر است. چه چیزی از این بهتر؟

 

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 TC

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 TC

بسیاری از گیمرها با تلفن هوشمندشان بازی می‌کنند، بعنوان مثال بازی Call Of Duty، از این رو به دنبال میکروفون جمع و جوری هستند که همیشه همراهشان باشد و فضای زیادی را اشغال نکند. میکروفون شاتگان کامیکا COMICA CVM-VS09 TC بهترین گزینه برای این افراد است. شما می‌توانید هندزفری و هدفون خود را همانند دو میکروفون قبلی در این مدل راحت به میکروفون وصل کنید. به دلیل قابلیت چرخش 180 درجه در این مدل شما می‌توانید میکروفون را به سمتی که می‌خواهید تنظیم کنید تا صدا را از اطراف نگیرد.

میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 MI

e554a0e2 2f2d 41a7 be8c c6d8d5db9ec3 راهنمای خرید و معرفی بهترین میکروفن گیمینگ

خبر خوب برای گیمرهایی که آیفون دارند این است که کامیکا، مدل آیفونی میکروفون شاتگان کامیکا CVM-VS09 MI را با همان ویژگی‌ها برای افرادی که دارای آیفون هستند طراحی کرده است با این تفاوت که دارای کانکتور آیفون می‌باشد.

 

میکروفون یقه ای کامیکا CVM-V01.USB

e48df95d 9233 41f3 8a80 5bcaa27a1251.jpg 500xaf راهنمای خرید و معرفی بهترین میکروفن گیمینگ

میکروفون یقه ای کامیکا CVM-V01.USB یک میکروفون گیمینگ ارزان قیمت مناسب برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی کنند همین مدل است. برخی از گیمرها بودجه‌ی محدودتری را برای میکروفون در نظر داشته و به دنبال میکروفون گیمینگ اقتصادی هستند. این میکروفون مناسب آن دسته از افراد بوده و بجز ارزان بودن، مستقیم به موبایل Type-c  وصل می‌شود و برای لپ‌تاپ هم دارای تبدیل یا اتصال است. درواقع با هندزفری و هدفونتان خیلی راحت می‌توانید صدای بازی را بشنوید. اگر گیمرهایی دارای آیفون هستید از تمام محصولات معرفی شده‌ی بالا میتوانید استفاده کنید اما اگر انتخابتان تایپ‌سی باشد، برای این مطلب هم راه حل داریم و به شما مبدل USB-C به لایتنینگ کامیکا CVM-USBC-LN را پیشنهاد می‌کنیم.

جمع بندی:

بهترین میکروفن گیمینگ با هزینه اقتصادی، استفاده راحت همراه با داشتن صدای هم تیمی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت تا بهترین انتخاب را داشته باشید. امیدواریم توانسته باشیم شما را در مسیر انتخاب میکروفون گیمینگ راهنمایی کرده باشیم. همچنین در صورتی که سوالی در این زمینه داشتید، در قسمت نظر‌ها آن را برای ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید

2 Comments

  1. ارشیا 1401-10-13 Reply

    سلام بهین مدیا
    من دنبال میکروفون اقتصادی ام که بتونم صدای هم تیمیم رو تو بازی کانتر بشنوم و چون محیط اطرافم شلوغه می خوام بتونم صداش رو ببندم. ممنون می شم راهنماییم کنی

    • Author
      سعید کریمی 1401-10-13 Reply

      با سلام
      میکروفونی رو که شما میخوای، میکروفون USB استودیویی کامیکا COMICA STA-U1 هستش که از روبرو صدا رو دریافت میکنه و بخاطر همینم صداهای مزاحم رو دریافت نمیکنه. برای این که ورودی صدا رو قطع کنید، از دکمه MUTE که روی میکروفون قرار داره استفاده کنید.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*