1. شرایط گارانتی ۱2 ماهه
- ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن جعبه دستگاه مقدور خواهد بود.
- کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر میشوند، تحت پوشش گارانتی خواهند بود.
- هزینه ارسال و یا دریافت دستگاه به مراکز خدمات پس از فروش بر عهده خریدار می باشد.
- عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات نرم افزاری موبایلی (مانند موبایل های شیاومی و هواوی و…) ارتباطی با شرکت بهین مدیا ندارد.
- استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمیباشد.
- هر گونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمیشود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم میباشد.
- وسایل جانبی شامل کیف، کابل، خز بادگیر، فوم شامل گارانتی نمیباشند.
- درصورتیکه محرز گردد که یک مدل خاص از یک کالا دارای ایراد فراگیر میباشد، کلیه خریداران آن کالا به مراکز خدمات پس از فروش شرکت بهین مدیا فراخوان شده و به صورت رایگان مشکل آنها برطرف خواهد شد. درصورتیکه مشکل سختافزاری باشد، حضور خریداران در مرکز خدمات پس از فروش الزامی است، هر چند امکان ارسال دستگاه نیز وجود دارد. اطلاعرسانی به مشتریان در مورد مشکل فراگیر، از طریق وبسایت، کانالهای فعال بهین مدیا در شبکههای اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و …)، نمایندگان فروش انجام خواهد شد.
2. شرایط تعویض:
- دستگاه معیوب در طی دوره گارانتی در صورت غیر قابل تعمیر بودن، تعویض خواهد شد. (تشخیص غیر قابل تعمیر بودن بر عهده کارشناس فنی بهین مدیا میباشد)
- درصورتیکه امکان تعویض دستگاه میسر نباشد، مدل دیگری با احتساب اختلاف قیمت روز، ارائه خواهد شد.
3. شرایط ابطال گارانتی:
-
- پایان مدت گارانتی
- مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسبهای گارانتی و جعبه دستگاه
- بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز
- هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شاملِ:
- آسیبدیدگی بر اثر ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
- ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی میشود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود، لذا معیار قبول و یا رد گارانتی، نظر کارشناس فنی شرکت بهین مدیا می باشد.